ارتقای خدمات سلامت نیازمند همکاری دستگاه‌های مرتبط است
کد خبر: 4192997
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

ارتقای خدمات سلامت نیازمند همکاری دستگاه‌های مرتبط است

سیدوحید حسینی با اشاره به جایگاه کلان‌شهر شیراز به‌عنوان قطب پزشکی کشور گفت: توسعه و ارتقای خدمات سلامت، نیازمند همکاری‌های بیش از پیش دستگاه‌های مرتبط در استان است.

نشست علوم پزشکی و شهرداری شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امروز، 19 دی‌ماه در نشست مشترک با شهردار شیراز با اشاره به ساخت 25 بیمارستان در شهرستان‌های استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون گفت: با توجه به حجم بالای مراجعان به مراکز درمانی شیراز، ساخت بیمارستان‌های جدید دولتی در شیراز ضرورت دارد که با حمایت‌های ویژه استاندار، این امر در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های موجود در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به‌عنوان قطب پزشکی کشور افزود: توسعه و ارتقای خدمات سلامت، نیازمند همکاری‌های بیش از پیش دستگاه‌های مرتبط در استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستار همکاری بیش از پیش مجموعه شهرداری شیراز و شورای شهر شیراز در تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار حوزه بهداشت و درمان در شهر شیراز شد.

همچنین در این نشست، مواردی در خصوص اختصاص زمین برای ساخت پایگاه اورژانس و پد بالگرد، تکمیل فضاهای در حال ساخت مراکز بهداشتی، خوابگاه‌های دانشجویی و ساماندهی مراکز درمانی، مطرح و در این زمینه تبادل نظر شد.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز نیز در این نشست با قدردانی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ارائه خدمات بهداشتی درمانی گفت: شیراز با توجه به وجود اساتید و پزشکان پرآوازه و به‌نام، به‌عنوان قطب پزشکی کشور و منطقه به‌شمار می‌رود.

وی آمادگی مجموعه شهرداری شیراز را برای افزایش همکاری‌ها با دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای ارتقای خدمات سلامت و تسریع در دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی اعلام کرد.

سیدابوالفضل هاشمی اصل، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با بیان اولویت‌های بهداشت و درمان شیراز، خواستار مشارکت بیش از پیش مجموعه شهرداری در این امر شد.

انتهای پیام
captcha