اهدای ۷۰۸ سری جهیزیه به نیازمندان و محرومان در قزوین
کد خبر: 4192842
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

اهدای ۷۰۸ سری جهیزیه به نیازمندان و محرومان در قزوین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه ۷۰۸ سری جهیزیه و هدیه ازدواج به نیازمندان و محرومان در قزوین اهدا شده است.

کمک به نیازمندان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین، محمد صیادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین، با اشاره به اهدای جهیزیه به نیازمندان، گفت: یکی از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) که در راستای توانمندسازی و ارتقای زندگی مددجویان در ابعاد مختلف صورت می‌گیرد، اهدای جهیزیه به دختران تحت حمایت و هدیه ازدواج به پسران تحت حمایت است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه ۷۰۸ سری جهیزیه به مددجویان تحت حمایت اهدا شده که از این تعداد ۳۹۰ نفر نوعروسان تحت حمایت و ۸۱ فقره برای ازدواج مجدد بانوان و ۲۳۷ فقره هدیه ازدواج برای پسران تحت حمایت بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قزوین بیان کرد: در تأمین این تعداد جهیزیه قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه (کوثر) مشارکت داشت که میزان مشارکت ۱۷۰ فقره بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برای این ۷۰۸ سری جهیزیه و هدیه ازدواج در مجموع اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد و ۸۱۳ میلیون تومان صرف شده است که همچنان بیش از ۳۰۰ نفر همچنان در نوبت هستند. عموم مردم می‌توانند از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی ۰۲۸#*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha