رئیس دیوان عالی کشور با خانواده شهدای تروریستی کرمان دیدار کرد
کد خبر: 4192806
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

رئیس دیوان عالی کشور با خانواده شهدای تروریستی کرمان دیدار کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عالی کشور با خانواده شهدای تروریستی کرمان «سلطانی‌نژاد، محمدی‌پور و پرنده‌کام» دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار رئیس دیوان عالی کشور با خانواده شهدای تروریستی کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عالی کشور به همراه رئیس کل دادگستری استان، دادستان کرمان و جمعی از مقامات قضایی با حضور در منزل شهیدان سلطانی‌نژاد، محمدی‌پور و پرنده‌کام با اعضای خانواده این شهیدان والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دیوان عالی کشور در جریان این دیدار با بیان اینکه شهدا سرمایه‌های ارزشمند امت مسلمان از صدر اسلام تا به امروز هستند و مردم و مسئولان خود را مدیون خون پاک این شهدا می‌دانند، گفت: وظیفه داشتیم که از طرف قوه قضاییه و رئیس قوه قضاییه به زیارت قبور شهدای عزیز و حاج قاسم سلیمانی و دیدار خانواده این شهدا بیایم. الحمدلله اعضای خانواده‌های شهدا روحیه بسیار بلند و ارزشمند دارند و علیرغم از دست دادن تعدادی از عزیزان خود در این حادثه تروریستی مقاوم و محکم در دفاع از ارزش‌های انقلاب و ولایت ایستاده‌اند و پای کار اسلام و اهل‌بیت(ع) هستند.

این مقام عالی قضایی افزود: قطعاً پاسداری از خون شهیدان به معنی این است که ما بتوانیم در حد توان برای تحقق آرمان‌هایی که شهدا در راه آن جان خود را فدا کردند، قدم برداریم.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه شهادت بابی است که خداوند به سوی بندگان خاص خود گشوده است، اظهار کرد: مسئولان قضایی مدیون این عزیزان هستند و این حداقل کاری بود که ما می‌توانستیم انجام دهیم که از نزدیک خدمتشان برسیم و تسلی خاطرشان باشیم.

حسین سلطانی‌نژاد، از اعضای خانواده شهدای جنایت تروریستی کرمان نیز گفت: ما برای اسلام خون داده‌ایم و باز هم اگر نیاز شود جان خود و بچه‌هایمان را فدای اسلام، انقلاب و ولایت فقیه می‌کنیم و مفتخریم که در راه مکتب حاج قاسم و اسلام شهید داده‌ایم.

سلطانی‌نژاد خطاب به دشمنان اظهار کرد: ایادی استکباری و دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب فکر می‌کنند با ترور و قتل عام زنان و کودکان بی‌دفاع می‌توانند امنیت کشور را دچار ضعف کنند اما هشدار می‌دهیم هرگز اجازه نخواهیم داد چنین اتفاقی رخ دهد و همانطور رهبر معظم انقلاب فرمودند، مسببین این حادثه دلخراش و تفکری که پشت این حادثه تروریستی بودند، قطعاً انتقام سخت در انتظارشان است و خانواده شهدا نیز از مسئولان حمایت می‌کنند و ان‌شاءالله این پاسخ سخت مرهمی بر دل ما خواهد گذاشت.

انتهای پیام
captcha