اعزام 1100 نفر از فرهنگیان فارس به اردوی راهیان‌ نور و پیشرفت
کد خبر: 4192775
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

اعزام 1100 نفر از فرهنگیان فارس به اردوی راهیان‌ نور و پیشرفت

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس از اعزام یک هزار و 100 نفر از فرهنگیان این استان به اردوی راهیان‌ نور و پیشرفت در این مرحله از اعزام‌ها خبر داد.

نشست شورای سیاستگذاری اردوی راهیاننور و پیشرفت آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، ایمان ایمانی‌فر، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس امروز، 18 دی‌ماه در نشست شورای سیاستگذاری اردوی راهیان ‎نور و پیشرفت آموزش و پرورش فارس با اعلام این خبر گفت: استقبال بسیار خوبی از این اردوها در میان فرهنگیان استان فارس شده است.

وی بیان کرد: در این مرحله از اعزام اردوی راهیان نور و پیشرفت یک هزار و 100 نفر از فرهنگیان بانو و آقا استان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام خواهند شد.

ایمانی‌فر افزود: استقبال از این اردوها در میان فرهنگیان استان به حدی است که مجبور شدیم اعزام‌ها را سهمیه‌بندی کرده و مابقی ثبت‌نام کنندگان را به مراحل بعدی اعزام‌ها انتقال دهیم.

مسئول بسیج فرهنگیان فارس اظهار کرد: در مرحله قبلی بیش از 250 معلم بانوی استان فارس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

وی در خصوص شیوه اجرای این اردوها بیان کرد: در این اردو فرهنگیان استان فارس ضمن حضور در یادمان‌های دوران دفاع مقدس از برخی مکان‌های علمی و صنعتی نیز بازدید و در جریان پیشرفت کشور در این عرصه‌ها نیز قرار می‌گیرند.

ایمانی‌فر زمان اعزام این مرحله از اردوی فرهنگیان استان را 26 تا 29 دی‌ماه جاری اعلام کرد و گفت: در ارودی مذکور همچنین بخش‌های مختلف آموزش و پرورش استان فارس حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha