مردم پاسدار نعمت انقلاب و نظامشان هستند
کد خبر: 4192690
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱

مردم پاسدار نعمت انقلاب و نظامشان هستند

امام جمعه مشهد خطاب به فرماندار مشهد گفت: این مردم خودشان پاسدار نعمت انقلاب و نظامشان هستند، شما فقط زمینه تسهیل مشارکت و تکریم بیش از پیش رأی دهندگان را فراهم کنید.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، در دیدار با اعضای ستاد انتخابات شهرستان مشهد که به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، با تأکید بر ضرورت افزایش شعب اخذ رأی، صندوق‌های سیار و توجیه دست‌اندرکاران اجرایی برای تکریم هرچه بیشتر رأی‌دهندگان، اظهار کرد: نباید شرکت در انتخابات و فرآیند اخذ رأی برای مردم فرسایشی شود. 

وی افزود: اینکه رأی‌دهندگان بخواهند معطل رسیدن تعرفه بمانند، شعب دیرتر از زمان مقرر آغاز به کار کنند یا رأی‌گیری را زودتر به پایان برسانند، اینها هیچ کدام زیبنده این ملت مجاهد و عزیز نیست. 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: در مسئله افزایش مشارکت اولاً آگاه باشید این مردم خودشان پاسدار نعمت انقلاب و نظامشان هستند. خون مطهر همه شهدا و به‌ خصوص عزیزان شهید حادثه کرمان، ملت را بیدارتر از همیشه کرده، اما با این حال، شما نیز از همه ظرفیت‌های موجود در استان اعم از مساجد، رسانه‌ها و فضای نخبگانی حوزه و دانشگاه استفاده کنید تا ضرورت مشارکت برای اقشار مختلف مردم تبیین شود. مردم خودشان از این میراث ارزشمند محافظت می‌کنند، شما فقط زمینه تسهیل مشارکت و تکریم بیش از پیش رأی دهندگان را فراهم کنید. 

اجرای انتخابات کاملاً مردمی است 

همچنین محسن داوری، فرماندار مشهد نیز در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از برنامه ریزی‌های ویژه برای برگزاری امن و باشکوه انتخابات امسال، گفت: برای انتخابات ۱۱ اسفند، تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شده است. افزایش تعداد و پراکندگی یکنواخت شعب اخذ رأی، افزایش تعداد صندوق‌های سیار و منطقه ‎بندی شهرستان برای مدیریت میدانی دقیق از جمله این تدابیر است و به‌طور کلی ۱۷۸۴ شعبه اخذ رأی برای بخش مرکزی و کلان‌شهر مشهد و ۵۰ شعبه نیز برای شهرستان کلات آماده شده که نسبت به انتخابات قبل ۲۶۴ شعبه افزایش یافته است. 

وی افزود: یکی از مزیت‌های انتخابات امسال در شهرستان مشهد این است که در آن حداکثر مشارکت اجرایی برای مردم حاصل شده است. برای نخستین بار، کمیته ویژه‌ای با حضور داوطلبان مردمی برای نظارت بر ارکان مختلف اجرایی در ستاد تشکیل شده و همه‌ چیز برای ارتقای مشارکت، مردمی سازی مضاعف و برگزاری پرشور و امن انتخابات فراهم شده است. 

انتهای پیام
captcha