نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در چهارمحال‌وبختیاری مشخص شد
کد خبر: 4192165
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در چهارمحال‌وبختیاری مشخص شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیئت نظارت استان، از صبح امروز ١۵ دی‌ماه توسط وزارت کشور به صورت پیامکی به داوطلبان اعلام شده است.

انتخابات مجلس

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی استانداری، محسن حسین‌میرزایی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیئت نظارت استان، از صبح امروز ١۵ دی‌ماه توسط وزارت کشور به صورت پیامکی به داوطلبان اعلام شده است . 

وی افزود: داوطلبانی که به نتیجه اعلام شده اعتراض دارند از ۱۷ تا ۱۹ دی فرصت دارند به صورت الکترونیکی اعتراض خود را ثبت کنند و شورای محترم نگهبان تا ۱۹ بهمن به اعتراضات رسیدگی و اعلام نتیجه می‌کند. 

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هیئت نظارت استان برابر قانون صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی و نتایج در زمان قانونی مشخص و اعلام شده است، گفت: براین اساس، از مجموع بررسی‌های انجام شده از داوطلبان استان، صلاحیت ۱۱۰ نفر تائید شده و وارد مرحل قانونی دیگری از انتخابات خواهیم شد.

حسین‌میرزایی در ادامه افزود: از تعداد داوطلبان تأیید صلاحیت شده ۲۶ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، ۲۶ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان بروجن، ۳۲ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، سامان و بن و ۲۶ نفر نیز مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد هستند.

وی بیان کرد: داوطلبانی که در این مرحله صلاحیت آن‌ها توسط هیئت نظات احراز و یا تأیید نشده برابر قانون می‌توانند اعتراض کنند و اعتراض آن‌ها از سوی شورای محترم نگهبان بررسی و اعلام نتیجه می‌شود.

حسین‌میرزایی گفت: انتظار ما این است کسانی که داوطلب قانونگذاری برای کشور شده‌اند، در تمام مراحل انتخابات مُر قانون را رعایت کنند.

انتهای پیام
captcha