مراسم گرامیداشت شهدای حادثه کرمان در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 4192003
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

مراسم گرامیداشت شهدای حادثه کرمان در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

در پی به شهادت رسیدن جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، مراسم گرامیداشت این شهدا همراه با گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

مراسم گرامیداشت شهدای حادثه کرمان، حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، در پی به شهادت رسیدن جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، مراسم گرامیداشت این شهدا همراه با گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

این مراسم امشب، 14 دی‌ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، علما، طلاب، مسئولان استان فارس، دانشجویان و دانش‌آموزان در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر با سخنرانی آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار خواهد شد.

در همین راستا آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) طی پیام مشترکی با عرض تسلیت نسبت به این حادثه اسفبار، اقشار مختلف مردم را برای حضور در این مراسم دعوت کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

در زاد روز صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله علیها)، بار دیگر دست پلید صهیونیزم بین‌الملل و آمریکای جنایتکار از آستین تروریست های تکفیری و جیره‌خواران استکبار در آمد و جمع زیادی از کودکان، زنان و مردان مؤمن و خداجوی این مرز و بوم را به خاک و خون کشید. ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک، شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش حضرت امام خامنه‌ای(دامت برکاته)، و خانواده داغدار آنان تسلیت گفته و علوّ درجات شهیدان و سلامتی و شفاء مجروحان این واقعه را از پیشگاه خداوند بزرگ مسألت می‌نماییم.

شهادت که هنر مردان خداست آرزوی دیرینه ای است که همواره اولیاء الهی و مجاهدان ناب را در مسیر نیل به دیدار معشوقِ یگانه، همدل و همراه و سربلند و پیروز میدان های سخت کرده است. شهادت در قاموس مکتب سرخ تشیع همواره رمز پیروزی و رستگاری مؤمنان راستین و اوج بندگی در پیشگاه خداوند کریم و سند ذلت و خواری جبهه باطل و مستکبران و ظالمان تاریخ بوده و هست.

تاریخ بلند و افتخارآمیز انقلاب اسلامی به روشنی ثابت کرده است که مردم خداجوی این مرز و بوم نه فقط با ریخته شدن خون فرزندانش از پای نمی نشیند که در مسیر نورانی خود برای هموار ساختن راه برای طلوع خورشید ولایت عظمای الهی و استقرار حکومت جهانی حضرت بقیه‌الله الاعظم(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) استوارتر گام بر خواهند داشت.

به منظور گرامیداشت یاد و مقام بلند شهیدان عزیز این حادثه و سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین اعلام انزجار از استکبار جهانی و رژیم شکست خورده صهیونیستی، پنج‌شنبه شب (۱۴ دی‌ماه ۱۴۰۲) همزمان با نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت سیدالسادات الاعاظم احمد بن موسی شاهچراغ(علیه السلام) به سوگ می‌نشینیم.

از عموم برادران و خواهران خداجو دعوت می‌شود، با حضور حماسی خود در این مراسم فریاد حق‌طلبی و استکبارستیزی خود را بار دیگر به گوش بدخواهان میهن  عزیزمان برسانند.

یادآور می‌شود، علاوه بر این‌ها مراسم راهپیمائی در محکومیت اقدام تروریستی حادثه گلزار شهدای کرمان فردا جمعه، 15 دی‌ماه همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه در استان فارس برگزار خواهد شد که این مراسم در شیراز از حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) آغاز شده و به سمت میدان شهدا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha