زنده‌یاد کاظمی آشتیانی اسطوره مدیریت جهادی کشور است
کد خبر: 4191971
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
سعید ایران / 5

زنده‌یاد کاظمی آشتیانی اسطوره مدیریت جهادی کشور است

رئیس جهاددانشگاهی فارس زنده‌یاد کاظمی آشتیانی را از اسطوره‌های مدیریت جهادی در کشور و از افتخارات جهاددانشگاهی دانست.

امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارسامیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز آسمانی شدن زنده یاد کاظمی آشتیانی گفت: ایشان از اسطوره‌های مدیریت جهادی در کشور و از افتخارات جهاددانشگاهی است.

وی، مرحوم کاظمی آشتیانی را نماد تلاش جهادی دانست و افزود: ایشان کار رویان را از یک اتاق کوچک شروع کرد اما امروز مشاهده می‌کنیم که رویان در قله‌های علم و دانش در دنیا قرار دارد.

استقلال با بیان اینکه تمام این موفقیت‌ها و افتخارآفرینی‌ها برای کشور حاصل اخلاص، پشتکار و تلاش زنده‌یاد کاظمی آشتیانی است، گفت: در مدیریت کاظمی آشتیانی چند نکته بسیار برجسته و حائز اهمیت که باید بدان توجه کنیم. اولین نکته این است که ایشان مسیرهای فعالیت و موضوعات کاری را خوب انتخاب کرد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس ادامه داد: زنده یاد کاظمی آشتیانی مسیر درست و گزینه مناسبی را برای فعالیت انتخاب کرد و نتیجه آن رویان شد که امروز شاهد افتخارآفرینی‌ها و موفقیت‌های آن هستیم.

وی نکته دوم مدیریت زنده یاد کاظمی آشتیانی را اخلاص، خسته نشدن و پشتکار داشتن در کار و فعالیت دانست و گفت: ایشان با حداقل امکانات کار خود را آغاز کردند و در ادامه خداوند امکانات زیادی در اختیارشان گذاشت و رهبر معظم انقلاب هم حمایت کردند و امروز رویان را با ساختمان‌های متعدد و شرکت‌های زیرمجموعه و آزمایشگاه‌های مدرن مشاهده می‌کنیم.

استقلال بیان کرد: نکته دیگری که در رفتار زنده یاد کاظمی آشتیانی برای ما مدیران نسل‌های بعد از ایشان حائز اهمیت است، وفاداری به چارچوب سازمانی است. ایشان همیشه دنبال مطرح کردن و بالا بردن نام سازمانشان بودند و دنبال مطرح کردن خودشان نبودند و همیشه در همه جا جهاددانشگاهی را مطرح می‌کردند و گاهی از اوقات در این مسیر کارهایی که بخش عمده‌ای هم تلاش شخص خودشان بود به نام تیم و مجموعه و دیگران ثبت می‌شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: رهروان خوبی برای این همکار بزرگوارمان باشیم و از این اسطوره جهاددانشگاهی درس بگیریم و روزی هم برسد که بتوانیم برق رضایت را در نگاه رهبری از فعالیت‌های خودمان آنچنان که نسبت به کاظمی آشتیانی دارند، مشاهده کنیم.

انتهای پیام
captcha