زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی مبتکر حرکت جهادی در عرصه علم مبتنی بر باورهای دینی بود
کد خبر: 4190738
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
سعید ایران/ 1

زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی مبتکر حرکت جهادی در عرصه علم مبتنی بر باورهای دینی بود

استاندار فارس با اشاره به اقدامات زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی، وی را مبتکر ایجاد حرکتی جهادی در عرصه علم مبتنی بر اعتقاد و باورهای دینی دانست.

محمدهادی ایمانیه،‌ استاندار فارسمحمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن گرامیداشت یاد زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی اظهار کرد: وی نمونه‌ای کم‌نظیر از زندگی با کمیت کم و کیفیت بالا بود.

وی با اشاره به بخش‌هایی از خدمات ارزنده زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی به خصوص در عرصه علم و جهاد علمی، وی را انسانی تأثیرگذار، خلاق و ارتقادهنده سطح اعتبار کشور دانست.

استاندار فارس با تأکید بر اینکه زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی انسانی مؤثر در صیانت از جمعیت و ایجاد امید برای جوانان بود، خواستار تداوم راه وی به‌خصوص در عرصه صیانت از جمعیت شد و گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در خصوص صیانت از جوانی جمعیت سخن به میان آورده‌اند و می‌توان گفت زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی یکی از پیشگامان این عرصه بود که به منویات رهبر معظم انقلاب لبیک گفت.

ایمانیه همچنین سیره اخلاقی زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی را مورد توجه قرار داد و افزود: زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی مبتکر ایجاد حرکتی جهادی در عرصه علم مبتنی بر اعتقاد و باورهای دینی بود چنانچه در سیره وی می‌توانیم به خوبی پیوند علم و ایمان و حرکت جهادی علمی را مشاهده کنیم.

وی از جوانان خواست تا با مطالعه زندگی و اقدامات شاخص زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی،‌ تداوم‌دهنده راه وی به خصوص در عرصه جهاد علمی باشند و سپس تأکید کرد: دستیابی به قله‌های پیشرفت تنها با الگوبرداری از راه و منش اشخاصی نظیر زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی میسر خواهد شد.

استاندار فارس با بیان اینکه زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی یک چهره علمی و دانشگاهی است که حجت را بر همگان به خصوص دانشگاهیان تمام کرد، گفت:‌ اقدامات فاخر علمی وی موجب سربلندی نام ایران در عرصه‌های علمی و بین‌المللی شده است.

انتهای پیام
captcha