اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی است
کد خبر: 4191937
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اعلام اینکه حاج قاسم همه چیز، جان، مال و عزت خود را در راه اسلام، کشور و مردم فدا کرد، افزود: اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی است.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 14 دی در مراسم گرامیداشت سالگرد سردار سلیمانی ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان، گفت: زائران مزار شهید سلیمانی ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه در سایه ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می‌توان از حاج قاسم که سردمدار جبهه مقاومت و اسلام است، افزود: راه و روش، منش و سلوک شهید سلیمانی همگان می‌توانند درس گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: دشمنان می‌خواهند ملت ایران را خار کنند، اما هیچ‌گاه نتوانسته‌ و نخواهند توانست، چرا که ما ملت امام حسین(ع) هستیم و ذلت و خاری از ما دور است.

وی با اعلام اینکه حاج قاسم همه چیز، جان، مال و عزت خود را در راه اسلام، کشور و مردم فدا کرد، افزود:  اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی«میهن‌پرستی» را یکی دیگر از شاخصه‌های اصلی شهید سلیمانی ذکر و  اظهار کرد: خداوند متعال در آیات قرآن به این مقوله مهم اشاره فرموده است که باید در مقابل دشمنان بجنگیم، نبرد و جهاد کنیم و سردار سلیمانی نیز در این مسیر قرآنی بود.

وی با تأکید بر اینکه همه با هم قدر عزت، استقامت و ایستادگی کنونی در کشور را بدانیم، یادآور شد: پرچم انقلاب به دست حاج قاسم سلیمانی و همرزمان جبهه مقاومت بالاست و باید همواره آن را حفظ کنیم وامیدواریم عاقبت همه ما ختم به شهادت شود.

انتهای پیام
captcha