سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) جنایت تروریستی در کرمان را محکوم کرد
کد خبر: 4191893
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸

سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) جنایت تروریستی در کرمان را محکوم کرد

سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) با صدور اطلاعیه‌ای، جنایت تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان و به شهادت رساندن جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی را محکوم کرد.

گلزار شهدای کرمان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) با صدور اطلاعیه‌ای، جنایت تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان و به شهادت رساندن جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی را محکوم کرد.

متن بیانیه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) به شرح زیر است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ (شعرا/۲۲۷)

در چهارمین سالروز شهادت مرد میدان و سردار محبوب قلوب آزادیخواهان جهان، شیاطین جنایت‌پیشه و دشمنان شرور بشریت،‌ فاجعه دیگری رقم زدند و جمعی از هموطنان زائر گلزار شهدای کرمان را به خاک و خون کشیدند. 

این واقعه غمبار نشان داد دشمنان ملت ایران، بویی از انسانیت نبرده و حتی تاب دیدن و تحمل ابراز ارادت مردم بی‌گناه به قهرمان خودشان را هم ندارند.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران و خانواده‌های داغدیده و همچنین آرزوی سلامتی برای مجروحین، آمادگی خود را برای اجرای اوامر فرمانده معظم کل قوا در راستای پاسخ سخت به آمران، عاملان و مسببان و حامیان این جنایت تروریستی اعلام می‌کنیم.»

انتهای پیام
captcha