بیانیه مدیریت حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری در محکومیت حادثه تروریستی کرمان
کد خبر: 4191890
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶

بیانیه مدیریت حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

مدیریت حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری با صدور بیانیه‌ای در محکومیت جنایت تروریستی دشمنان در کرمان، آورده است: امروز ملت عزیز ایران مصمم‌تر از قبل مکتب و راه شهید سلیمانی را ادامه خواهد داد و دشمنان نیز ضعیف‌تر از گذشته خواهند بود.

ایران تسلیت

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، و به نقل از روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه استان، حجت‌الاسلام والمسلمین اسحاق سعیدی ابواسحاقی، مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری در پی جنایت تروریستی روز گذشته در کرمان و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در سالگرد شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی، در پیامی این جنایت را محکوم کرد و شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفت.

متن پیام مدیریت حوزه علمیه استان در محکومیت جنایات حادثه تروریستی کرمان به شرح زیر است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّهُم اِنّا نَشکُو اِلَیکَ فَقدَ نَبِیِّنا و غَیبَةَ اِمامِنا وَ قِلَّةَ عَدَدِنا وکَثرَةَ اَعدائِنا وَ تَظاهُرَ الاَعداءِ عَلَینا و وُقُوعَ الفِتَنِ بِنا، فَفَرِّج ذلِکَ اللّهُمَّ بِعَدلٍ تُظهِرُهُ وَ اِمامِ حَقٍّ نَعرِفُهُ 

بار دیگر دشمن جنایتکار فاجعه‌ای ایجاد کرد که قلب ملت ایران را جریحه‌دار و داغدار کرد. شهادت جمعی از هموطنان بزرگ و قهرمان ایران در شهر شهید قهرمان امت اسلام، حاج قاسم سلیمانی توسط دشمنان شرور نشان داد که دشمنان این ملت چقدر پست و زبون هستند که وقتی نقشه‌هایشان در سرزمین‌های اسلامی با شکست‌های پی در پی مواجه شده است، دست به اقدامات رذالت‌آمیز می‌زنند. 

آنها هم در میدان نبرد، هم در جنگ رسانه‌ای و هم در نگاه وجدان‌های آزادیخواهان عالم شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شدند. دشمنان در طوفان الاقصی که توسط حماس قهرمان طراحی و اجرا شد شکستی غیر قابل ترمیم را متحمل شدند و امروز بعد از آن‌که به اهدافشان در میدان رزم نرسیدند بزدلانه زنان و کودکان بی‌گناه و معصوم را ترور کردند.

آنان به زعم خودشان خواستند این جنایت پوششی باشد بر شکست‌هایی که از مقاومت اسلامی در منطقه متحمل شدند اما نتوانستند و نمی‌توانند همه آن ناکامی‌ها را جبران کنند. به اذن الهی سربازان وطن این جنایت را سخت پاسخ خواهند داد و تقاص خون‌های پاک و مطهر شهدایی را که زائرین شهید بین‌المللی مقاومت بودند، خواهند گرفت.

امروز ملت عزیز ایران مصمم‌تر از قبل مکتب و راه شهید سلیمانی را ادامه خواهد داد و دشمنان نیز ضعیف‌تر از گذشته خواهند بود.

حوزه علمیه و روحانیت استان چهارمحال و بختیاری همدل و همراه ملت با خانواده‌های شهدا ابراز همدردی می‌کند و خود را عزادار می‌داند.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت عظیم به محضر حضرت بقیة الله ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی و همه عزاداران این مصیبت، از درگاه ربوبی برای بازماندگان صبر و اجر عظیم مسئلت و برای آسیب‌دیدگان این فاجعه شفای عاجل را درخواست می‌کنم».

انتهای پیام
captcha