ورود صنعت‌گران به عرصه تولید تسهیل شود
کد خبر: 4191773
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
قادری:

ورود صنعت‌گران به عرصه تولید تسهیل شود

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خواستار تسهیل در راه ورود صنعت‌گران به عرصه تولید شد.

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی امروز، ۱۳ دی‌ماه در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان فارس با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی یکی از نقاط کلیدی برای توسعه استان است، به بسترسازی اصولی برای پیشرفت این حوزه تاکید کرد و گفت: در دوسال گذشته شاهد اقدامات موثر و بزرگی در شهرک‌های صنعتی فارس بودیم اما معتقدیم جا برای کار کردن و پیشرفت، بسیار است.

وی افزود: با این وضعیت بارندگی که شاهد هستیم، نمی‌توانیم چندان به حوزه کشاورزی دل ببندیم. بنابراین نیازمند توسعه در بخش صنعت هستیم. متاسفانه در این حوزه برخی مدیران سخت‌گیری‌های زیادی انجام می‌دهند، در حالی که در استان‌های دیگر شاهد بوده‌ام که مدیران تا حد امکان، زمینه کار را برای صنعت‌گران تسهیل می‌کنند. مدیر نباید برای صنعت‌گر بهانه‌تراشی کند، چون آن‌ها زمینه‌ساز تولید و اشتغال هستند و باید از حمایت ویژه‌ای برخوردار شوند.

قادری همچنین ابراز امیدواری کرد که عقب‌افتادگی‌های فارس در حوزه صنعت، رفته رفته جبران شده و جهت‌گیری‌ها از حوزه کشاورزی به سمت صنعت برود.

این نماینده مجلس در پایان با بیان اینکه استانداری باید با مدیران سخت‌گیر برخورد کند، برای مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس در جهت توسعه این شهرک‌ها آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدواریم شهرک‌های ‌صنعتی فارس مانند سایر استان‌ها هر چه سریع‌تر توسعه پیدا کنند و ما هم سعی می‌کنیم نقش نظارتی خود را به خوبی ایفا کنیم و امیدواریم ره‌آورد همه این امور، اشتغال‌زایی و سازندگی در جهت خدمت به مردم باشد.

انتهای پیام
captcha