دشمنان در مقابل نظام اسلامی درمانده هستند
کد خبر: 4191772
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

دشمنان در مقابل نظام اسلامی درمانده هستند

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: دشمنان در مقابل انقلاب و نظام اسلامی درمانده شده‌اند چراکه ایران با تمام توان در مقابل آنها ایستاده است.

سردار مجید ارجمندی‌فر،  جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)،به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار مجید ارجمندی‌فر، جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، امروز 13 دی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه ثارالله اعظم ارومیه برگزار شد، گفت: دشمنان و ایادی استکبار جهانی در مقابل نظام اسلامی به معنای واقعی کلمه درمانده شده‌اند چرا که شاهد هستند ایران با همه توان خود در مقابل آنها ایستاده است.

وی بر لزوم اهتمام در راستای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و گفت: گام برداشتن در این زمینه به معنای واقعی کلمه ارزشمند بوده و کمتر از خود شهادت نیست، پس باید به این مهم اهتمام بورزیم؛
زمانی که سردار سلیمانی لباس رزم پوشید، با رهبر و ولایت پیمان بست، این پیمان و عهد بستن برکات فراوانی برای ایران و کشورهای محور مقاومت در برداشت و امنیت را به ارمغان آورد و داعش را نابود کرد.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) اضافخ کرد: بعد از اینکه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید مردم با همه توان خود در کنار رهبری و ولایت بودند و برای توسعه ایران اسلامی در همه ابعاد کوشیدند.

ارجمندی‌‌فر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه حاج قاسم به معنای واقعی کلمه تربیت شده مکتب حضرت زهرا(س) بودند، گفت: ایشان امام حسین(ع) و اولیای الهی را برای خود الگو قرار دادند و برای عظمت ایران و اسلام با تمام توان خود وارد عرصه شدند.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه ابعاد خدمات و اقدامات حاج قاسم امروز جهانی شده و نام و یاد ایشان به معنای واقعی کلمه پرآوازه می‌باشد، گفت: ۴۱ سال قبل طرحی به نام خاورمیانه جدید شکل گرفت و در زمان بوش علنی شد، و خانم رایس گفت «خاورمیانه باید درد زایمانی را تحمل کند» پس برای رسیدن به اهداف شوم خود فعالیت‌های نظامی را با طرح‌های مختلف در منطقه آغاز کردند، همچنین به اختلافات قومیتی و مذهبی دامن زده و گروه‌‌هایی همچون داعش را به وجود آوردند و نسبت به اسلام موجی از وحشت را به بار آوردند.

وی اضافه کرد: حاج قاسم در این جبهه وارد میدان شد و با همراهی فرزندان همین ملت مقابل دشمنان اسلام، قرآن و ایران ایستاد و در زمانی که ۸۰ درصد سوریه در اشغال بود، وارد عرصه شد، ایشان تمام توان خود را در آزادسازی این کشور به کار بست.

ارجمندی‌فر با بیان اینکه ‌حاج قاسم در اتحاد سران ممالک منطقه و کشورهای محور مقاومت نقش موثری داشت، گفت: ایشان به برکت اخلاق نیکوو مجاهدت‌هایش در جهان نام‌آور شد به ویژه اینکه توانست جوانان مسلمان را جهت پایداری جبهه حق علیه باطل، بسیج و متحد کند.

انتهای پیام
captcha