ابعاد مکتب حاج قاسم برای نسل جدید تبیین شود
کد خبر: 4191514
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰

ابعاد مکتب حاج قاسم برای نسل جدید تبیین شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: ابعاد مختلف مکتب حاج قاسم برای نسل جدید کشورمان باید به خوبی تبیین روشن شود.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی، امروز 12 دی در همایشی که به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور دانشجویان در دانشگاه شهید باکری میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب امام و رهبری بودند، که با خدا معامله کردند وهر کس هم با خدا معامله کند خداوند تبارک و تعالی او را عزیز می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه سردار سلیمانی در مقابل یزیدیان زمان با اقتدار ایستاد، گفت: اندیشه ایشان باید برای نسل امروزی در ایران و کشورهای محور مقاومت به خوبی تبیین و بازگو شود.

وی با اشاره به جنایت‌های گسترده رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مردم مظلوم غزه، تصریح کرد: مدعیان حقوق بشر و در راس آنها آمریکا سکوت اختیار کرده‌اند و به این خاطر دست‌شان به خون میلیون‌ها انسان بیگناه آلوده هست.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه امنیت پایدار از مولفه‌های اصلی قدرت یک کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: اگر امروز شاهد هستیم، در کشورمان امنیت پایدار برقرار می‌باشد، این موضوع را به معنای واقعی کلمه مدیون خون شهدای بزرگ انقلاب هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اتاق‌های فکری که در اندیشکده‌های آمریکایی وجود دارد برای اعمال قدرت در دنیا تلاش می‌کنند، افزود: آنها برای دست‌یابی به اهداف خود به جنگ نظامی، جنگ نرم و استفاده از امپراطوری رسانه‌ای متوسل می‌شوند.

وی با بیان اینکه ایادی استکبار جهانی اکنون نیز به این نتیجه رسیده‌اند که با استفاده از جنگ ترکیبی می‌توانند وارد میدان شوند و اهداف شوم خود را پیاده کنند، گفت: آنها تسلط بر خاورمیانه و جنگ تمدن را در همین راستا تعریف کرده‌اند، ولی آنها هرقدر تلاش کنند هرگز نخواهند توانست در مقابل قدرت نرم ایران کاری از پیش ببرند.

حجت‌الاسلام فیاضی با اشاره به اینکه تاکید امام و رهبری بر گفتمان مقاومت و ایستادگی از مبنای قرآنی و دینی برخوردار است، افزود: حاج قاسم با تکیه بر گفتمان مقاومت در برابر آمریکا و استکبار ایستادگی کرد و برنامه‌ریزی آنها را در زمینه‌های مختلف بر هم زد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه حاج قاسم تمام توطئه‌های آمریکا برای منطقه را خنثی کرد، گفت: ایشان با بهره‌گیری از قدرت ایمان، عمل صالح و با تبعیت از ولایت، صدور انقلاب اسلامی را به نحو احسن و کم‌نظیر انجام داد.

انتهای پیام
captcha