رزمایش خدمت مؤمنانه بسیج سازندگی در زاهدان برگزار شد
کد خبر: 4191456
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

رزمایش خدمت مؤمنانه بسیج سازندگی در زاهدان برگزار شد

رزمایش خدمت مؤمنانه به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با همت سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان برگزار شد.

سردار شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی، فرمانده سپاه سلمان سیستان‌و‌بلوچستان امروز، ۱۲ دی در  رزمایش خدمت مؤمنانه بسیج سازندگی اظهار کرد: امروز ما به فضل الهی شاهد هم‌افزایی جدی در بین نیروهای انقلابی برای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری و خدمت به مردم عزیز هستیم.
 
وی افزود: این اقدامات در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوسته استمرار دارد و در این مرحله؛ آزادسازی تعداد ۳۰ نفر زندانی جرائم غیرعمد، توزیع ۴۰۰ سری جهیزیه و توزیع ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی در میان نیازمندان صورت گرفت.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌و‌بلوچستان همچنین گفت: در آستانه سالگرد شهادت اسطوره اخلاص، شجاعت، دینداری و همه ویژگی‌هایی که در افراد متعدد دیده می‌‌شد، هستیم، حاج قاسم سلیمانی افتخار ایران و اسلام است و همیشه در صف اول مبارزه قرار داشت. حاج قاسم به ما یاد داد که باید در خاکریز اول با دشمن مواجه شویم و هرگز نباید خط اول جنگ را رها کنیم. حاج قاسم مانند خورشید در سپهر جهاد و شهادت درخشید؛ یاد این شهید بزگوار گرایم و پررهرو باد.
 
شفایی تصریح کرد: پیام تائید حرکت جهادگران توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۸ موجب ایجاد امیدواری و روحیه در بین عزیزان جهادگر ما شد و باعث شد تا حرکت پر خیر و برکت خدمت مومنانه با روحیه بیشتری در کشور امتداد پیدا کند، بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ما باید این حرکات ارزشمند را هم در زمینه کیفی و هم کمی افزایش دهیم؛ ما امروز بیش از ۲ هزار گروه جهادی در سطح استان داریم، این تکلیف بر همه ما واجب است که فرمایش ایشان را با جدیت پیگیری کنیم؛ ارتقاء فکری و عملی جهادگران عزیز بسیار مهم است که ما در این خصوص به صورت جدی در حال پیگیری این فرمایش هستیم.
 
وی تاکید کرد: باید باور همه ما این باشد که اگر قدمی برای خدمت به مردم بر می‌داریم سودی که خدمت دهنده انجام می‌دهد، بیشتر از سودی است که به خدمت گیرنده می‌رسد. ما باید جامعه هدف خود را در زمینه خدمت رسانی مشارکت دهیم و باید همه مردم را برای شرکت در این کار خیر دخیل کنیم، ما باید برای اثرگذاری بیشتر برنامه های خود به گونه ای عمل کنیم که اقدامات ما با هم افزایی و همراهی یکدیگر انجام شود.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته در این رزمایش از جمله حرکت ارزشمند آزادسازی زندانیان غیر عمد، توزیع جهیزیه به زوج های عزیز و توزیع بسته های کمک های مومنانه بسیار ارزشمند است و این قدم ها خیرات و برکات فراوانی دارد.
انتهای پیام
captcha