آیین افتتاح عملیات مردم‌یاری در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4191395
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

آیین افتتاح عملیات مردم‌یاری در کرمان برگزار شد

آیین افتتاح عملیات مردم‌یاری و طرح‌های محرومیت‌زدایی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

آیین افتتاح عملیات مردم‌یاری در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی‌ نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، ۱۲ دی‌ماه در آیین افتتاح عملیات مردم‌یاری و طرح‌های محرومیت‌زدایی که در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، گفت: به تأسی از شهدا و به‌ویژه روحیه مردم‌دوستی شهید سلیمانی، پس از شهادت حاج قاسم قرارگاه «مرد میدان» در کرمان تشکیل و نظام مسائل استان احصا و اقدامات خوبی در قالب این قرارگاه انجام شد که مهمترین این اقدامات در حوزه آب بود و تاکنون ۵۰۰ روستا در قالب قرارگاه مرد میدان آب‌رسانی شده‌اند.

وی با بیان اینکه با تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و با همکاری آبفای استان آبرسانی به ۶۶۹ روستای دیگر نیز در کرمان آغاز شده و تا پایان سال ۱۴۰۳ به اتمام می‌رسد، افزود: آزادسازی زندانیان، توزیع جهیزیه، توزیع بسته‌های کمک معیشتی، راه روستایی و... از دیگر موضوعاتی است که در راستای مردم یاری در کرمان اجرا می‌شود و در دو سال اخیر موضوع اشتغالزایی با همکاری بسیج و دولت در کرمان رشد خوبی داشته و ۴ درصد تعداد افراد بیکار کاهش یافته است.

سردار نظری با بیان اینکه عملیات مردم یاری در سراسر کشور انجام می‌شود که حدود ۸ درصد کل برنامه‌ها در کرمان است، اظهار کرد: توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی، ۱۳۶۳ جهیزیه، بیش از ۲۰۰ باب منزل مسکونی، ۹ پروژه آبرسانی، پرداخت ۲۷ میلیارد تومان وام اشتغالزایی، آزادی ۶۳ زندانی جرائم غیرعمد و تکمیل ۴۰ کیلومتر راه روستایی از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت چهارمین هفته مقاومت در کرمان اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha