دعوت مردم لرستان به حضور در مراسم سالگرد شهید سلیمانی
کد خبر: 4191358
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

دعوت مردم لرستان به حضور در مراسم سالگرد شهید سلیمانی

شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی لرستان در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، از عموم مردم انقلابی استان خواست در آیین یادبود سرداران شهید سلیمانی و سیدرضی موسوی حضور یافته و بر تداوم فرهنگ استکبارستیزی و تقویت جبهه مقاومت در منطقه تأکید کنند.

دعوت مردم لرستان به حضور در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانیبه گزارش ایکنا از لرستان، شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی لرستان برای حضور مردم در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی دعوتنامه عمومی صادر کرد. متن این دعوتنامه به شرح ذیل است؛

«سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از رویش‌های انقلاب اسلامی بود که علاوه بر خدمات فراوان در ایجاد و حفظ امنیت منطقه، به‌واسطه روحیه جهادی، ولایی و ایمان خالصانه خود یک مکتب را برای رهپویان حقیقت در عصر حاضر به یادگار گذاشت که امروز همین مکتب ماندگار، الهام‌بخش بسیاری از جنبش‌های انسانی در عرصه‌های مختلف منطقه و جهان است.

تردیدی نیست که اقدام رذیلانه شیطان بزرگ و متحدان چپاولگر آن در ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام با قصد خدمت به تروریسم و حکومت‌های خودکامه اتفاق افتاد، اما جوانان جبهه مقاومت با الگوپذیری از مکتب جهادی حاج قاسم لحظه به لحظه عرصه را بر آمران و عاملان این ترور آشکار تنگ کرده و نابودی کامل رژیم منحوس صهیونیستی به عنوان بزرگ‌ترین هم‌پیمان آمریکای جهان‌خوار را خون‌بهای سپهبد شهید سلیمانی قرار دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی استان لرستان در آستانه چهارمین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن اسطوره ایثار و مقاومت و همچنین یار دیرین و همرزم شهید ایشان سردار سیدرضی موسوی، از عموم مردم انقلابی استان دعوت می‌نماید با حضور گسترده در آیین یادبود سرداران شهید خود حضور یافته و بر تداوم فرهنگ استکبارستیزی و تقویت جبهه مقاومت در منطقه تأکید کنند.»

یادآور می‌شود، این مراسم چهارشنبه، ۱۳ دی‌ماه ساعت ۹ در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha