انتصاب سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی
کد خبر: 4191047
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

انتصاب سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی

سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی محمدعلی وطن‌دوست را به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی منصوب کرد.

محمدعلی وطن‌دوست، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مسعود میرزائی، سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی محمدعلی وطن‌دوست را به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی منصوب کرد.

 متن انتصاب به شرح زیر است: 

بسمه تعالی

جناب آقای دكتر محمدعلی وطن‌دوست حقيقی مرند

عضو محترم هيئت علمی گروه آموزشی فلسفه و حكمت اسلامی

 سلام عليكم

دانشگاه فردوسی مشهد كه مفتخر است در سايه‌سار عالم آل محمد(ص) ريشه دوانده و قد كشيده است، بيش از هفتاد سال مهد مجاهدت علمی و سكوی پيشرفت انديشه‌محور دانش و فن‌آوری بوده و با همت دانشمندان جوان و نخبگان پرتوان در آستانه تحولی مهم است تا در دوران گام دوم انقلاب، الگوی دانشگاه تمدن‌ساز ايرانی - اسلامی باشد.

بر اين اساس و نظر به تعهد، تجربه، توانمندی و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، به‌عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و سرپرست معاونت دانشجويی» دانشگاه منصوب می‌شويد. به جد انتظار می‌‎رود در راستای تحقق سند دانشگاه اسلامی، مأموريت‌ه‎ای اين دو حوزه را محقق سازيد كه مهم‌ترين آنها بدين شرح است:

۱. تحليل وضعيت فرهنگی و اجتماعی موجود در دانشگاه و برنامه‌ريزی برای ارتقاء آن از طريق روش‌های نوآورانه و با مشاركت همه واحد‌های دانشگاه

۲. ارائه خدمات و نظارت مستمر بر فعاليت‌های دانشجويی در حوزه‌های رفاه و سلامت، مشاوره و تربيت بدنی با رويكرد حفظ كرامت انسانی و تلاش برای افزايش كيفيت و تنوع خدمات

۳. ساماندهی فعاليت‌های داوطلبانه و فوق‌برنامه در جهت تحقق اهداف اسناد بالادستی

۴. طراحی و اجرای الگويی مناسب برای افزايش مسئوليت‌پذيری دانشجويان و مشاركت ايشان در مديريت دانشگاه

۵. همكاری و هم‌افزايی با نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری و معاونت آموزشی در راستای تحول دروس معارف و تحول در علوم انسانی

اميد است دو حوزه فرهنگی - اجتماعی و دانشجويی دانشگاه با به كار گرفتن تمام توان و ظرفيت، در جهت اهداف مشخص شده حركت كند. از درگاه خداوند متعال، توفيق شما و كليه همكاران محترم را در انجام امور محوله خواستارم. 

مدیر فعالیت‌های فرهنگی و داوطلبانه دانشگاه فردوسی و رئیس گروه مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی دانشگاه فردوسی از مهم‌ترین سوابق مدیریتی محمدعلی وطن‌دوست است.

انتهای پیام
captcha