حرم شاهچراغ(ع) نورباران سالروز ولادت ام‌ابیها(س) می‌شود
کد خبر: 4190873
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲

حرم شاهچراغ(ع) نورباران سالروز ولادت ام‌ابیها(س) می‌شود

مراسم جشن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، همراه با اجرای برنامه‌های شاد با صبغه مذهبی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

ولادت حضرت زهرا(س)، حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، مراسم جشن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، همراه با اجرای برنامه‌های شاد با صبغه مذهبی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

این مراسم با سخنرانی آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و با مولودی‌خوانی مهدی سروری در روز سه‌شنبه، 12 دی‌ماه جاری برگزار می‌شود.

با توجه به تقارن چندین مناسبت، در این مراسم سالروز ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و همچنین سالروز شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس نیز گرامی داشته خواهد شد.

علاوه بر این‌ها مراسم دیگری ویژه بانوان همراه با اهدای جوایز ارزنده و جنگ شادی در حرم مطهر برگزار خواهد شد که در آن به 50 نفر از افرادی که نام آن‌ها فاطمه،‌ صدیقه، مبارکه، زهرا، طاهره، زکیه، راضیه،‌ مرضیه و محدثه هستند به قید قرعه هدایای متبرکی حرم مطهر شاهچراغ(ع) اهدا خواهد شد.

مراسم مذکور در روز پنج‌شنبه، 14 دی‌ماه جاری از ساعت 15 تا 17 در بوستان کودک آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha