پیام استاندار خراسان رضوی به‌مناسبت نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت
کد خبر: 4190717
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

پیام استاندار خراسان رضوی به‌مناسبت نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

استاندار خراسان رضوی به‌مناسبت نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در پیامی بر قدردانی عملی مسئولان از بصیرت مردم به وسیله خدمت‌گذاری تأکید کرد.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، متن پیام یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، به‌مناسبت فرارسیدن نهم دی‌ماه به شرح ذیل است:

نهم دی‌ماه روز تاریخی ثبت بصیرت ملت ایران و تجدید عهد با ولایت فقیه است. فتنه ۸۸ که در حقیقت تهاجم به باورها و اعتقادات مردم سلحشور ایران بود و با حمایت سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و خیانت سران فتنه صورت گرفت، درس‌ها و عبرت‌های بزرگ خود را برای همیشه فراروی ملت عظیم‌الشأن ایران به‌ویژه جوانان فهیم و غیرتمند قرار داده تا در گذرگاه‌های سخت و پرخطر آینده، دشمنان قسم خورده و غارتگران کشور را به خوبی شناخته و هر اقدام خباثت‌آمیز را به‌شدت سرکوب کرده و آنها را در دستیابی به اهداف شیطانی خود مأیوس سازند.

نهم دی به‌عنوان یک حماسه خودجوش و شگفت‌انگیز مردمی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده و همواره بر پیشانی این سرزمین مقدس خواهد درخشید و در هر سال پیوند ناگسستنی ملت ایران با انقلاب، نظام و ولایت را تبلور می‌بخشد. در شرایط حساس و خطیر کنونی که انقلاب و میهن اسلامی برابر جبهه استکبار مقاومت کرده و درخشش شگفت‌انگیزی از خود را به نمایش می‌گذارد، نهم دی با درس‌ها و تأثیرات شگرف خود عبور سرافرازانه ایران و ایرانی را از مشکلات تضمین خواهد کرد.

بصیرت مردم در گرانمایه‌ای است که تنها با خدمتگذاری مسئولان قدردانی خواهد شد و این عهدی است که همچنان به آن پایبند هستیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و با تکریم یاد و همت انقلابی و مؤمنانه حماسه‌سازان همیشه جاوید ۹ دی، اطمینان دارم که با استعانت از خداوند بزرگ و عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر (ارواحنافداه) تحت زعامت داهیانه رهبر معظم انقلاب زمینه‌های عزت و افتخار کشور و ملت فرهیخته ایران مهیا خواهد شد.


یعقوبعلی نظری
استاندار خراسان رضوی

انتهای پیام
captcha