فعالیت گروهی در تولید محتوا موجب پایداری مسیر خواهد شد
کد خبر: 4190565
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
مدیرکل ارشاد فارس؛

فعالیت گروهی در تولید محتوا موجب پایداری مسیر خواهد شد

حمیدرضا قانعی، فردمحوری در تولید محتوای دیجیتال را یک معضل دانست و بر ضرورت فعالیت در این مسیر به صورت گروهی برای پایداری مسیر تأکید کرد.

حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسحمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به برپایی پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج استان فارس بیان کرد: رویداد تولید محتوای بسیج طی سال‌های اخیر با حضور کارشناسان و داوران به صورت همزمان و متمرکز برگزار می‌شود که توانسته است جایگاه خوبی هم میان جوانان این بخش پیدا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بر لزوم برپایی چنین رویدادهایی تأکید کرد و افزود: با توجه ‌به اینکه حوزه آموزش، حوزه‌ای است که به‌شدت متحول شده است، برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند باعث پیشرفت در تخصص فرد شود.

وی، فردمحوری در تولید محتوا را یک معضل دانست و افزود: برگزاری چنین رویدادهایی باعث می‌شود که تولیدکنندگان محتواهای فاخر به‌صورت گروهی حرکت کنند و قطعاً این مسئله باعث پایداری جوانان در این مسیر خواهد شد.

قانعی همچنین با اشاره به تأثیرگذاری رویداد تولید محتوا در عرصه جنگ نرم، گفت: در دنیای مدرن امروز با استراتژی و راهبردهای توسعه و تبیین محتوا مواجه هستیم که اگر سیاست‌گذارها بخواهند در این عرصه نقش فعالانه‌ای را ایفا کنند، باید در تمام پلتفرم‌ها نقش مهمی را ایفا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به سطح رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج افزود: طبیعت چنین رویدادهایی این است که در قالب یک گروه از استعدادهای مختلف استفاده کرد که اگر شیوه برگزاری رویداد هوشمندانه باشد، قطعاً می‌توان از استعدادهای مختلف در آن استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha