مسئولان با راه‌اندازی کاروان‌های خدمت بیشتر در دسترس مردم باشند
کد خبر: 4190502
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
معاون استاندار فارس:

مسئولان با راه‌اندازی کاروان‌های خدمت بیشتر در دسترس مردم باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه مسئولان باید همیشه در دسترس مردم قرار داشته باشند، گفت: فرمانداران باید با راه‌اندازی کاروان‌های خدمت در مناطق مختلف شهری و روستایی مشکلات مردم را رصد و مرتفع کنند.

اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 7 دی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان آباده گفت: مردم همواره شایسته بهترین نوع خدمات هستند.

وی با بیان اینکه درب اتاق مسئولان باید به روی مردم همیشه باز باشد، افزود: مسئولان باید در دسترس مردم قرار داشته باشند و به صورت میدانی با راه‌اندازی کاروان‌های خدمت در بخش‌ها، دهستان‌ها، روستاها، محله‌های شهری مسائل و مشکلات مردم را شناسایی، رصد و با هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های بین‌بخشی آنها را مرتفع کنند.

قزلسفلی با بیان اینکه ایران امروز در مسائل بین‌المللی جایگاه و نقش راهبردی دارد، ادامه داد: آمریکا و متحدانش اکنون نگران این هستند که نفوذ و عمق راهبردی جمهوری اسلامی در جای جای دنیا گسترانیده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن سالروز حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اضافه کرد: آمریکا اکنون به نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا باور دارد.

وی تاکید کرد: رویدادهای سال ۸۸ جای بررسی و واکاوی مجدد دارد، باید دید که در آن حماسه و بعد از مشارکت گسترده مردم در انتخابات آن سال خواص بی بصیرت چرا مردود شدند؟

قزلسفلی به رخدادهای هشت ماهه بعد از انتخابات سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: در این ایام خواص بی‌بصیرت در زمانه‌شناسی و دشمن‌شناسی عقب ماندند اما مردم با هوشیاری از انقلاب دفاع کرده و به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه مردم همواره در طول بیش از چهار دهه گذشته از مسولان جلوتر بوده‌اند، گفت: بعد از فتنه سال ۸۸ ظالمانه‌ترین تحریم‌ها علیه ملت ایران اعمال شد و شیرینی بیش از ۸۵ درصدی مشارکت در انتخابات آن سال به کام مردم تلخ شد اما مردم زمانی که انقلاب خود را در خطر دیدند وارد میدان شدند و دشمنان را ناکام کردند.

قزلسفلی تصریح کرد: امروز پیشرفت‌های انقلاب اسلامی جلوی چشم همگان است در حالی که ضعف‌ها و مشکلاتی نیز در کشور وجود دارد از جمله مشکلات معیشتی و اقتصادی که آن را هم  می‌توان با کمک مردم حل کرد.

یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات میثم خداداد قدردانی و فرهاد سعدی به عنوان فرماندار آباده معارفه شد.

انتهای پیام
captcha