دشمنان دنبال ایجاد فاصله میان مردم و شهدا هستند
کد خبر: 4190461
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

دشمنان دنبال ایجاد فاصله میان مردم و شهدا هستند

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه دشمنان همواره تلاش می‌کنند تا به اشکال مختلف میان مردم و شهدا فاصله بیندازند، گفت: دشمنان مانند همیشه دشمنان در این مسیر ناکام ماندند.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز امروز، 7 دی‌ماه با حضور مسئولان، فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران سرافراز و جمع کثیری از مردم شهید پرور شیراز برگزار شد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی گفت: دشمنان در دوره‌های مختلف و به شکل‌های گوناگون قصد آسیب رساندن به این مرزو بوم و مردم کشور را داشته‌ند و می‌‍‌خواهند که بین مردم و شهدا فاصله بیندازند ولی مانند همیشه در این مسیر ناکام ماندند.

وی گفت: در دفاع مقدس رزمندگان اسلام و عاشقان حضرت علی‌بن ابیطالب(ع)، برای آسایش و آرامش مردم عزیز مجاهدت کردند و باعث افتخار و عزت کشور شدند.

حبیبی اظهار کرد: امروز این شهید خوشنام و والامقام بعد از سال‌ها قدم به چشم ما گذاشتند و مهمان ما شدند تا ما حقیقت را فراموش نکنیم و عاقبت به خیر شویم.

فرمانده انتظامی استان فارس با یادآوری سیره شهدا گفت: شهدای عزیز ایران اسلامی زیر بار ظلم نرفتند و برای آرامش مردم جان خود را فدا کردند.

حبیبی تصریح کرد: امروز خادمان مردم در مجموعه انتظامی با تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس، برای آرامش و آسایش مردم جان خود را فدا می‌کنند و از خود مجاهدت و ایثارگری نشان می‌دهند.

انتهای پیام
captcha