1200 بسته گوشت قربانی بین نیازمندان لرستان توزیع شد
کد خبر: 4190433
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

1200 بسته گوشت قربانی بین نیازمندان لرستان توزیع شد

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد لرستان گفت: با همکاری مؤسسه حضرت خدیجه(س) قم و ستاد کانون‌های مساجد کشور و استان، یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شد.

محمد چگنی‌نژاد، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد لرستان، محمد چگنی‌نژاد، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد لرستان، امروز، هفتم دی‌ماه در سخنانی گفت: طرح توزیع گوشت قربانی طرح مشترک بین مؤسسه‌ حضرت خدیجه(س) قم، برنامه تلویزیونی سمت خدا و کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد سراسر کشور است.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان لرستان به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی رزمایش مواسات و همدلی به‌منظور کمک به نیازمندان جامعه از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون با همکاری مؤسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و برنامه «سمت خدا» اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و نذری و قربانی کرده است.

چگنی‌نژاد با بیان اينکه در این راستا به همت کانون‌های مساجد در مناطق شهری و روستایی، بانک اطلاعاتی از نیازمندان تهیه شده است، اضافه کرد: در این طرح یک‌ هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی به وزن هر بسته یک و نیم کیلوگرم گوشت گوسفندی با حفظ آبرو بین نیازمندان و خانواده‌های کم‌برخوردار عضو کانون‌های مساجد شهر استان لرستان توزیع شد.

وی با بیان اينکه تاکنون بیش از ۲۰ مرحله توزیع گوشت قربانی در استان لرستان اجرایی شده است و در هر مرحله یک هزار و 200 بسته گوشت یک و نیم کیلویی بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: افراد نیازمند و کم‌برخوردار طی یک‌سری تحقیقات و پیگیری‌ها توسط اعضای کانون‌های شناسایی شده و به‌طور متناوب و دوره این بسته‌ها را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha