کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی نیکوکاران به نیازمندان کردستانی
کد خبر: 4190305
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی نیکوکاران به نیازمندان کردستانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: نیکوکاران استان کردستان در ۹ ماهه امسال از طریق مراکز نیکوکاری ۱۰۴ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

بسته‌های کمک معیشتی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کردستان، سیدمنصور بیننده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: مراکز نیکوکاری با هدف واگذاری امور خیر به مردم تحت نظارت کمیته امداد در محلات استان برای شناسایی نیازمندان واقعی و رفع مایحتاج این خانواده‌ها با مساعدت نیکوکاران محلات ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه این مراکز مردمی بوده و هزینه‌کرد کمک‌های جمع‌آوری شده با نظر خیران و معتمدان و بدون دخالت این نهاد برای نیازمندان هزینه می‌شود، افزود: در ۹ ماهه امسال ۱۰۴ میلیارد تومان از طریق این مراکز جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان با بیان اینکه هم‌اکنون ۹۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان مشغول به فعالیت است، بیان کرد: این مراکز توسط ۴۸۰ نیروی افتخاری، خیران و معتمدین اداره می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از این مبلغ کمک ۱۴ میلیارد تومان به‌صورت نقدی، ۷۸ میلیارد تومان کمک غیرنقدی و ۱۲ میلیارد تومان در قالب خدمات رایگان به نیازمندان بوده است، یادآور شد: مراکز نیکوکاری در زمینه کمک به  درمان، مسکن، جهیزیه، معیشت، اشتغال، فرهنگی و در جهت رفع سایر مشکلات نیازمندان خدمت ارائه می‌دهند.

انتهای پیام
captcha