اجرای طرح آموزشی «تدبر در قرآن» در کردستان
کد خبر: 4190218
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

اجرای طرح آموزشی «تدبر در قرآن» در کردستان

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اجرای طرح آموزشی «تدبر در قرآن» در کردستان خبر داد و گفت: این طرح قرآنی با همکاری مؤسسه فرهنگی «تدبر در قرآن و سیره» در استان برگزار می‌شود.

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: طرح آموزشی تدبر در قرآن کریم سطوح ۱ تا ۴ به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان و با همکاری مؤسسه فرهنگی «تدبر در قرآن و سیره» در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی قرآنی به‌صورت رایگان برگزار می‌شود، افزود: طرح آموزشی «تدبر در قرآن» برای شرکت‌کنندگان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان مهلت ثبت‌نام در این دوره آموزشی را چهارشنبه ۲۰ دی ماه ذکر کرد و گفت: پیش نیاز این دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم است.

وی با اعلام اینکه این دوره آموزشی با اعطای گواهینامه الکترونیکی به قبول‌شدگان از سوی سازمان دارالقرآن الکریم همراه است، یادآور شد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به نشانی https://mftqs.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha