سه‌شنبه‌های مهدوی یزد معطر به عطر شهید گمنام شد
کد خبر: 4190192
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸

سه‌شنبه‌های مهدوی یزد معطر به عطر شهید گمنام شد

مسئول برگزاری طرح «سه‌شنبه‌های مهدوی» در استان یزد با تشریح اقدامات انجام شده گفت: سه‌شنبه‌های مهدوی استان معطر به عطر خوش شهید گمنام دفاع مقدس شد.

سه‌شنبه‌های مهدوی یزدحبیب فروزان، مسئول برگزاری طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا گفت: طرح سه‌شنبه‌های مهدوی استان یزد حدود 6 الی 7 سال پیش آغاز شد البته قبل از این نیز ویژه برنامه‌هایی اجرا شده اما تداوم نداشته است.

وی ادامه داد: در قالب این ویژه‌برنامه ایستگاه‌های صلواتی و پذیرایی در سطح شهر برپا و یاد و نام امام زمان(عج) و مباحث امام‌شناسی مطرح می‌شود. قرائت دعای امام زمام(عج)، سخنرانی، پاسخ به شبهات، پذیرایی و ... از دیگر برنامه‌های این ایستگاه‌ها و موکب‌ها است.

فروزان با اشاره به اینکه این طرح به صورت میدانی و با همکاری پایگاه‌های مساجد در حال برگزاری است و مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار دارد بیان کرد:‌ هم اکنون ایستگاه سه‌شنبه‌های مهدوی در فلکه دوم آزادشهر به صورت ثابت فعالیت دارد و برای فراگیر شدن این طرح حمایت نهادها و بویژه شهرداری را می‌طلبد تا بتوانیم ایستگاه ثابت در مناطق مختلف داشته باشیم و شاهد گسترش و ترویج فرهنگ مهدویت در بین شهروندان بویژه نسل جوان باشیم.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه صلواتی سه شنبه‌های مهدوی، موکب صاحب الزمان(عج) خدام الرقیه(س) آزادشهر در سه‌شنبه‌ گذشته میزبان شهید گمنام شد بیان کرد: این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، با برنامه‌هایی از جمله قرائت دعای سلامتی و فرج امام زمان(عج)، زیارت عاشورا، سخنرانی‌، مداحی، وداع با شهید گمنام و ... همراه بود.

انتهای پیام
captcha