اجتماع «فرزندان حاج‌قاسم» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 4190110
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
۷ دی

اجتماع «فرزندان حاج‌قاسم» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان از اجرای ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی در مدارس استان خبر داد.

اجتماع فرزندان حاج قاسم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، غلامعلی خدیبی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان از اجرای ویژه برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی در مدارس استان خبر داد و گفت: دانش‌آموزان شهرستان شهرکرد در روز پنج‌شنبه هفتم و سایر دانش‌آموزان استان در روز چهارشنبه ششم دی‌ماه با حضور در اجتماع بزرگ «فرزندان حاج قاسم» بار دیگر با آرمان‌های این شهید سرافراز اسلام پیمان خواهند بست.

وی ادامه داد: هم‌زمان با سراسر کشور در روز پنج شنبه، هفتم دی از ساعت ۹ صبح مراسم محوری در کرمان با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود که این سخنرانی از شبکه امید و شبکه شاد برای دانش‌آموزان سراسر کشور پخش خواهد شد.  

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان با تأکید بر تبیین جایگاه معنوی شهید سلیمانی در بین مردم مسلمان ایران و لزوم معرفی این شهید والامقام به دانش آموزان از اجرای برنامه های متعدد فرهنگی در مدارس استان خبر داد.

وی گفت: نواختن زنگ نمادین مقاومت و ایستادگی ویژه مدارس ابتدایی در روز شهادت شهید سلیمانی، غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده محترم شهدا، اجرای برنامه دوچرخه سواری نمادین و بازدید مهدکودک‌های شهرکرد از موزه دفاع مقدس از جمله برنامه‌های گرامیداشت چهارمین یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام
captcha