نگاه مقام معظم رهبری امتداد افکار امام راحل(ره) است
کد خبر: 4190105
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

نگاه مقام معظم رهبری امتداد افکار امام راحل(ره) است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: نگاه مقام معظم رهبری امتداد و نگاه امام راحل(ره) است و مشرف بر زمان حال و ناظر برآینده است، گویی برای امروز نوشته شده است و تمام جوانب در آنها در نظر گرفته شده است.

احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، 5 دی ماه در آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه»، که در سالن جلسات پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان لرستان همزمان با دانشگاه‌های سراسر استان و کشور برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و شهادت شهید سیدرضی موسوی در کشور سوریه، اظهار کرد: این حرکت ددمنشانه دشمنان مصداق بارز جنایت جنگی است چراکه این شهید بزرگوار نماینده سیاسی جمهوری اسلامی بوده لذا انتقام خون شهدای جبهه مقاومت گرفته خواهد شد و  این شهادت‌ها و فجایعی که در فلسطین رخ می‌دهد مسیر نابودی رژیم صهیونیستی را هموار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، حکیم، عالم و فقیهی به تمام معنا هستند که  بیاناتشان برآمده از مبانی اصیل و دقیق انقلابی و اسلامی است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر مبنای دینی تسلط کامل داشته و با گفتار ائمه معصومین آشنایی کامل دارد و یک فرمانده به تمام معناست و شخصیت علمی و سیاستمداری توانمند دارند.

یاوری افزود: انقلاب اسلامی یک حادثه سیاسی نیست انقلاب اسلامی یک رخداد است که ریشه در مبانی و تفکر اصیل دارد و برای آن امتداد جاودانه متصور هستیم و در جهان سایه می‌افکند و در منطقه قدرت دارد و در این راستا ستون این خیمه و جریان امامین انقلاب اسلامی است و با دیگر انقلاب‌ها مانند انقلاب فرانسه و دیگر کشورها متفاوت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: نگاه مقام معظم رهبری امتداد و نگاه امام راحل(ره) است و مشرف بر زمان حال و ناظر برآینده است، گویی برای امروز نوشته شده است و تمام جوانب در آنها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بهترین پاسخ برای هدایت جوانان به راه انقلاب تبیین شخصیت مقام معظم رهبری است افزود: یک جوان انقلابی اگر می‌خواهد مسیر انقلاب اسلامی را طی کند باید تفکرات و اندیشه مقام معظم رهبری در مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» را بخواند و بداند چراکه مجموعه‌ای کامل و در زمینه‌های مختلف بیان شده و در جریان انقلاب اسلامی امروز نیاز است جوان ما نسبت به این موضوعات آگاهی داشته باشد، همچنین بیانات و جملات رهبر از قبل از انقلاب و اندیشه ایشان در این مجموعه دیده شده است.

یاوری گفت: گردآوری این مجموعه از سوی پژوهشگران توانمند صورت گرفته و متعلق به یک قشر خاص نیست برای شناخت تفکر انقلاب اسلامی بوده و ترویج و تبلیغ این مجموعه ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بیانات رهبر در دیدار با مردم کرمان و خوزستان در اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: همه باید در تبیین موضوع انتخابات و جلب مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح براساس مبانی و معیارهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم. 

انتهای پیام
captcha