زنده‌یاد کاظمی آشتیانی در خدمت «الگو» شود
کد خبر: 4190075
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

زنده‌یاد کاظمی آشتیانی در خدمت «الگو» شود

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه زنده‌یاد دکتر کاظمی‌آشتیانی الگوی مناسب برای جوانان و آینده‌سازان کشور است، گفت: باید در عرصه خدمت این دانشمند جهادگر را الگو قرار دهیم تا بتوانیم در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنیم مؤثر واقع شویم.

مهدی بازمانده رئیس جهاد دانشگاهی کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، مهدی بازمانده، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان در آستانه هجدهمین سالگرد بزرگداشت جهادگر فقید زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی‌آشتیانی، با بیان اینکه ایشان الگوی مناسب برای جوانان و آینده‌سازان کشور است، گفت: باید در خدمت این دانشمند جهادگر را الگو قرار دهیم تا بتوانیم در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنیم مؤثر واقع شویم.

وی با بیان اینکه دکتر آشتیانی با اعتقاد به خداوند متعال، عزم راسخ، فرهنگ جهادی و با ابتکار و خلاقیت در پیشرفت علمی کشور عزیزمان در حوزه درمان ناباروری افتخارآفرینی کرد، افزود: این دانشمند والامقام با ورود به حوزه ناباروری شادی و امید را در زندگی زوج‌های نابارور به ارمغان آورد که ثمره کار جهادی، پشتکار و تخصص بود.

رئیس جهاددانشگاهی کرمان زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی را افتخار جهاددانشگاهی و همچنین کشور عزیزمان ایران ذکر کرد و ادامه داد: پژوهشگاه رویان را به‌نام این جهادگر فقید می‌شناسیم و دستاوردهای رویان مرهون تلاش‌های این دانشمند پرآوازه است.

بازمانده با اشاره به طرح جوانی جمعیت و تأکید مقام معظم رهبری در این زمینه، اظهار کرد: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند به افزایش جمعیت کمک کند درمان ناباروری است و در این راستا خدمات زنده‌یاد دکتر کاظمی‌آشتیانی بسیار چشمگیر است و می‌تواند به‌عنوان یکی از مسیرهای مهم در طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha