مجموعه ۴۰ جلدی ره‌نامه در بجنورد رونمایی شد
کد خبر: 4190068
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی؛

مجموعه ۴۰ جلدی ره‌نامه در بجنورد رونمایی شد

مجموعه ۴۰ جلدی ره‌نامه هزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور در بجنورد نیز با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و روسا و مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها رونمایی شد.

مجموعه ۴۰ جلدی ره نامه در بجنورد رونمایی شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، مجموعه ۴۰ جلدی ره‌نامه، شامل مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در عناوین مختلف با دسته‌بندی موضوعی امروز پنجم دی ماه سال جاری در سالن شهید نودهی دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی در بجنورد با حضور نماینده ولی فقیه در استان روسا و مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها رونمایی شد.

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در آیین افتتاحیه این مهم با بیان اینکه برخی از افراد همانند دریا می‌مانند، اظهار کرد: علامه مجلسی دریایی از معارف هستند که با همت بسیار بلند و اراده قوی توانستند در مباحث تاریخی و دینی کتاب‌های بسیاری بنویسند.
 
وی با بیان اینکه برخی هم همانند چشمه همواره می‌جوشند و اینطور نیست که ناقل اندیشه و افکار دیگران باشند، افزود: مقام معظم رهبری نیز دارای همین ویژگی هستند، اطلاعات  و اندیشه‌های ایشان نیز می‌جوشد و در هر مناسبتی کاملاً به روز و بدیع سخن می‌گویند.
 
نوری با اشاره به دانش بالا و تسلط بسیار خوب معظم له به مباحث سیاسی فرهنگی اجتماعی و همچنین صاحب نظری ایشان در امور مختلف، یادآور شد: رهبری سخنان خود را بسته به نوع اینکه چه مخاطبی قرار است از آن بهره بگیرد ارائه می‌دهند، بنابراین سخنان ایشان نو و بدیع بوده و از درون خودش جوشیده به همین دلیل حکیمانه ویژه و خواندنی است.
 
وی با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله در خصوص مقام معظم رهبری، تصریح کرد: معظم الله را آنطور که باید معرفی نشده و شناخته نشدند که این یک ظلم است، بنابراین آيندگان متوجه می‌شوند که مقام که رهبری چه ظرفیت عظیم و مهمی در عرصه‌های مختلف هستند.
 
نوری با تاکید بر اینکه آیندگان متوجه می‌شوند مقام معظم رهبری نه تنها ایران را مدیریت کرده، بلکه جبهه مقاومت و جهان اسلام را نیز تدبیر می‌کند، افزود: با تدبیر ایشان بود که داعش نابود شد، در غیر اینصورت امروز ما همسایه داعش بودیم و مشخص نبود وضعیت ما با این همسایه چطور بود.
 
وی با اشاره به تاکیدات رهبری بر صنایع دفاعی، یادآور شد: برخی می‌گویند صنایع دفاعی به چه درد ما می‌خورد، اما می‌بینیم که اگر این مهم با نظر معظم له تقویت نمی‌‌شد، نمی‌توانستیم زمانی که سردار این مرز و بوم را هدف قرار می‌دهند، پایگاه‌های آنان را در عین الاسد نشانه بگیریم.
 
نوری تاکید کرد: اگر صنایع دفاعی تقویت نمی‌شد نمی‌توانستیم پهباد آمریکایی را در خلیج فارس و یا یمن و حزب الله را تقویت کنیم که بتوانند مقابل اسرائیل بایستند و این در حالیست که امروز رهبری، ایران را به طور مستقیم درگیر قصه اسرائیل نکرده، بلکه کل منطقه درگیر هستند و ورود جبهه مقاومت به این مهم تدبیر نظام بود.
 
وی با بیان اینکه آمریکا به بهانه‌های مختلف بر سر افغانستان عراق و دیگر کشورها بمب و موشک آوار کرد، یادآور شد: اگر در جنگ با جبهه مقاومت پایگاه‌های آنان مورد هدف قرار می‌گیرد اما نمی‌توانند اقدامی انجام دهند، به دلیل تدبیر مقام معظم رهبری در همه امور است. 
 
نوری با اشاره به سخنان رهبری در خصوص جنگ نرم، شبیه خون فرهنگی و مبارزه با فساد اقتصادی، خاطرنشان کرد: معظم‌له این مباحث را در سخنرانی‌های سال‌های قبل خود مطرح کردند، و می‌بینم که سخنان ایشان هرگز تکراری نبوده و همواره به مسائل مهم و اساسی می‌پردازند.
انتهای پیام
captcha