دعوت از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز برای شرکت در جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 4190030
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

دعوت از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز برای شرکت در جشنواره قرآن و عترت

رئیس گروه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز ضمن دعوت از دانشجویان برای شرکت در جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا 30 دی‌ماه جاری فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

قرآن کریم

راهین تک‌فلاح، رئیس گروه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان اظهار کرد: از اصلی‌ترین فعالیت‌های معاونت فرهنگی وزارت علوم برگزاری جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان است که از پرمخاطب‌ترین رویداد‌های دانشگاهی ویژه جامعه قرآن دانشگاهیان است.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام در این رویداد قرآنی تا 30 دی‌ماه جاری اعلام شده است، افزود: این جشنواره در بخش‌های آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری و تولیدات رسانه‌ای، هنری، ادبی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و نوآفرینی قرآنی برگزار می‌شود و هر دانشجو حداکثر در دو رشته غیر هم بخش می‌تواند شرکت کند.

رئیس گروه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز  با اشاره به هدف‌های برگزاری این جشنواره قرآنی گفت: آشنایی بیشتر و انس دانشجویان با آموزه‌های قرآنی و سیره اهل‌ بیت(ع) از اهداف برگزاری این جشنواره قرآنی است.

انتهای پیام
captcha