آغاز و پایان راه دلاورمردان فراجا شهادت است
کد خبر: 4189740
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

آغاز و پایان راه دلاورمردان فراجا شهادت است

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: همکاران ما مجاهدانی فی سبیل‌الله هستند که در راه انضباط و امنیت میهن جان‌نثاری می‌کنند، آغاز و پایان راه دلاور مردان فراجا جز شهادت نیست و ما با افتخار در این راه گام می‌نهیم.

شهید

به گزارش ایکنا از قزوین، سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین، در یادواره شهدای انتظامی استان قزوین که با حضور سردار رادان عصر یکشنبه، سوم دی ماه در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: یکی از شهدای حادثه تروریستی راسک از غیورمردان استان قزوین بود که پیکر مطهرش طی روزهای گذشته بر روی دستان مردم شهیدپرور استان تشییع شد. استان قزوین میعادگاه ۳ هزار شهید نام‌آشناست و مردم این استان همواره پویندگان و جویندگان راه شهدا هستند.

وی اظهار کرد: این یادواره برای ۱۴۰ شهید انتظامی، ۳۱۰ جانباز و ۲۹ آزاده استان قزوین است که تمثال وفاداری و ایثار بودند، شهدا و ایثارگران تندیس عشق و غیرت هستند و مانند کوه‌هایی باصلابت از مرزهای پهناور تا داخل شهرها در راستای تأمین امنیت مردم کوشیده‌اند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: همکاران ما مجاهدان فی سبیل‌الله هستند که در راه انضباط و امنیت میهن جان‌نثاری می‌کنند، آغاز و پایان راه دلاور مردان فراجا جز شهادت نیست و ما با افتخار در این راه گام می‌نهیم.

انتهای پیام
captcha