آغاز رقابت بیش از 270 متسابق در مسابقات سراسری قرآن کریم ارتش
کد خبر: 4189735
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲

آغاز رقابت بیش از 270 متسابق در مسابقات سراسری قرآن کریم ارتش

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: رقابت 278 متسابق در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

مسابقات سراسری قرآن کریم ارتشسرهنگ مهدی میدانی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: مسابقات قرآن کریم سال‌‌های متمادی با اهداف مهمی برنامه‌ریزی شده و اجرا می‌شود که مهمترین آن گسترش فرهنگ و معارف غنی و نورانی قرآن کریم است.

وی به آثار و برکات قرآن در زندگی اشاره کرد و افزود: کسی که قرآن را در زندگی خود پیاده کند، عزت دنیوی نیز شامل او خواهد شد و در جامعه بزرگ و محبوب می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از 278 نفر متسابق از امروز  طی 4 روز به رقابت خواهند پرداخت.

میدانی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌‌های قرائت، تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20، 25 جزء و حفظ کل، اذان و مفاهیم برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برترین‌های چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مسابقات سراسری نیروهای مسلح راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha