پیکر پدر شهیدان صادقی در ازنا تشییع شد + عکس
کد خبر: 4189717
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

پیکر پدر شهیدان صادقی در ازنا تشییع شد + عکس

پیکر حاج‌محمدعلی صادقی پدر شهیدان محمدولی و علی صادقی در شهرستان ازنا تشییع و در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت.

تشییع پیکر پدر شهیدان صادقی در ازنابه گزارش ایکنا از لرستان، پیکر مرحوم حاج‌ محمدعلی صادقی پدر شهیدان والامقام «محمدولی و علی صادقی» امروز، سوم دی‎ماه با حضور مردم ولایی و شهید پرور لرستان در گلزار شهدای شهرستان ازنا تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

مرحوم حاج محمدعلی صادقی، کارمند بازنشسته جهاد کشاورزی، پدر شهیدان والامقام محمدولی و علی صادقی و برادر شهیدان گرانقدر آیت‌الله محمدحسین صادقی(اولین نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی و از شهدای هفتم تیر) و محمدحسن صادقی بود که پس از سال‌ها رنج فراق و دوری فرزندان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید والامقام محمدولی صادقی بسیجی و کارمند کمیته امداد بود که سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مفقود و پیکر مطهرش سال ۱۳۶۹ به میهن اسلامی بازگشت.شهید علی صادقی بسیجی و طلبه حوزه علمیه بود و در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به فیض عظیم شهادت نایل آمد.

شهید آیت الله محمدحسین صادقی مبلغ دینی و اولین نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی سال ۱۳۶۰ بر اثر بمب گذاری منافقان کوردل در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید.شهید محمدحسن صادقی نیز سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت‌المقدس بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل رسید.

انتهای پیام
captcha