برنامه‌های فرهنگی استان سمنان تقویت شوند
کد خبر: 4189570
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

برنامه‌های فرهنگی استان سمنان تقویت شوند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (ع) سمنان با بیان اینکه شهدا بهترین الگو برای جوانان و نسل جدید هستند، گفت: باید این الگوها برای آن‌ها معرفی و برنامه‌های فرهنگی در این راستا تقویت شوند.

منصور شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، منصور شوقانی، فرمانده این نهاد شب گذشته، 2 دی در دهمین جلسه کنگره سه هزار شهید استان با بیان اینکه شهدا امروز بهترین الگو برای جوانان هستند اظهار کرد: باید اقدامات شهدا برای نسل جدید بیان و جوانان با شهدا بیشتر آشنا شوند.

وی ادامه داد: رؤسای دستگاه‌های مربوط اقدامات فرهنگی خود را در راستای شناخت هر چه بیشتر شهدا برای جوانان تقویت کنند که در این راستا از مسئولان و مدیران کل انتظار است تا برنامه‌های خود را در رابطه با اقدامات فرهنگی به دبیر خانه انعکاس دهند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (ع) استان با اشاره به اینکه مجموعه این همکاری‌ها به اجرای هر چه بهتر این کنگره سرعت می دهد یادآور شد: یکی از نیازهای اصلی و مهم در این کنگره بهره‌گیری از حوزه نرم‌‎افزاری برای تبلیغات برگزاری این کنگره است که باید پیگیری شود.

به گفته شوقانی؛ برای اجرای بهتر نیاز است که جلسات ستاد، دو هفته یک بار برای برخی کمیته‌ها و ماهیانه برای گزارش همه کمیته‌ها برگزار شود که در نهایت امیدواریم با اقدامات مؤثر در حوزه ایثار و شهادت همه ما ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام
captcha