تمام دستگاه‌ها برای تحقق جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) تلاش کنند
کد خبر: 4189548
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
کلانتری:

تمام دستگاه‌ها برای تحقق جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) تلاش کنند

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) را مدال افتخاری برای شیراز دانست و افزود: باید تمام دستگاه‌ها برای تحقق این جایگاه تلاش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) امروز، 2 دی‌ماه در دیدار با شهردار شیراز گفت: عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) مدال افتخاری است که از سوی رهبر معظم انقلاب نصیب ما شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید تمام دستگاه‌ها برای تحقق عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) تلاش کنند تا این جایگاه تحقق یابد، افزود: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این راستا نیاز است بدان توجه ویژه شود بحث تسهیل در رفت و آمد زائران است.

کلانتری خواستار توجه به مسئله رفت و آمد زائران حرم مطهر شاهچراغ(ع) شد و گفت: راه‌های دسترسی به سمت حرم باید تسهیل شده و این حرم مطهر از بن‌بست خارج شود.

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با اشاره به استقبال گسترده مردم از حرم مطهر گفت: با توجه به این جمعیت باید امکاناتی نظیر پارکینگ و راه‌های دسترسی مناسب برای جمعیت عظیمی که از سراسر نقاط کشور برای زیارت به این حرم مطهر مشرف می‌شوند، فراهم شود.

وی نقش مدیران شهری را در این عرصه بی‌بدیل توصیف کرد و افزود: باید حرکت واحدی برای این هدف مقدس از سوی مدیران شهری صورت گیرد.

کلانتری در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه کار اصلی شهرداری شیراز، خدمت جهادی است، بیان کرد: توجه به سرمایه‌های اجتماعی از اهداف و مورد اهمیت برای ماست.

کلانتری با بیان اینکه کار شهری و خدمت به مردم هم به مثابه میدان جهاد است، افزود: یکی از ویژگی‌های شهرداری خدمت به مردم و گره‌گشایی از کارهای مردم است.

انتهای پیام
captcha