الزام تسریع در تسهیل راه‌های دسترسی به حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4189546
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱
شهردار شیراز تأکید کرد:

الزام تسریع در تسهیل راه‌های دسترسی به حرم شاهچراغ(ع)

محمدحسن اسدی، یکی از نیازهای ضروری این کلان‌شهر را تسهیل راه دسترسی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) دانست و گفت: باید راه‌های دسترسی به حرم مطهر هرچه سریع‌تر نهایی شوند.

محمدحسن اسدی، شهردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز امروز، 2 دی‌ماه در دیدار با تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) از تدوین سند سومین حرم اهل بیت(ع) در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی این کلان‌شهر خبر داد و گفت: تهیه سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) در دست اقدام است.

وی به وضعیت اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اشاره و بر ضرورت بهسازی آن به عنوان یک مرکز گردشگری تأکید کرد و افزود: باید روش‌های قانونی سخت‌گیرانه در راستای بهسازی بافت فرسوده اصلاح شود.

شهردار شیراز یکی از نیازهای ضروری این کلان‌شهر را تسهیل راه دسترسی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) دانست و گفت: باید راه‌های دسترسی به حرم مطهر هرچه سریع‌تر نهایی شوند.

اسدی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه هیچ پروژه تعطیل یا نیمه تعطیلی در شیراز نداریم، گفت: هدف ما خدمت به مردم است.

وی همچنین اقدامات شهرداری شیراز را در دهه فجر با رویکرد امیدآفرینی مورد اشاره قرار داد و گفت: طی این ایام پروژه‌های متعددی بهره‌برداری خواهند شد.

اسدی در بخش پایانی سخنان خود برپایی میز خدمت در نماز جمعه، مساجد و حوزه‌های مختلف شهرداری و همچنین ملاقات‌های مردمی به‌صورت هفتگی را از جمله اقدامات شهرداری شیراز برای رسیدگی به مشکلات مردم عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha