فراخوان ارائه طرح‌های فرهنگی و قرآنی در گیلان منتشر شد
کد خبر: 4189480
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

فراخوان ارائه طرح‌های فرهنگی و قرآنی در گیلان منتشر شد

فراخوان اجرای رویدادهای هنری، فرهنگی، قرآنی و رسانه‌ای در قالب قرارگاه شهید آوینی در گیلان منتشر شد.

امیرحسین طاهری مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارشاد استان، امیرحسین طاهری، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از انتشار فراخوان اجرای رویدادهای هنری، فرهنگی، قرآنی و رسانه‌ای قرارگاه شهید آوینی در استان خبر داد و اظهار کرد: با عنایت به سند تحول و تأکید دولت و رویکرد عدالت‌محوری و محرومیت‌‌زدایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت ارتقا، توسعه برنامه‌ها و فعالیت‌های تحولی و محتوایی فرهنگی هنری در استان‌، مهم‌ترین راهبرد متناظر بر تمرکززدایی و برقراری عدالت فرهنگی است.

وی افزود: بر این مبنا ریل‌گذاری فعالیت‌های مؤثر و جریان‌ساز و اهتمام به تحقق این رویکرد برای تقویت بنیه فرهنگی استان، به عنوان شاخص‌ترین هدف غایی مدنظر بوده و مقرر شده پس از شناسایی ظرفیت‌ها و احصای مسائل، شاهد تولید محتوا باشیم.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اولویت‌های مورد نظر در قرارگاه شهید آوینی را شامل ایجاد نشاط و امید آفرینی، محرومیت‌‌زدایی، توسعه و عدالت فرهنگی، توانمندسازی، تربیت و آموزش نیروهای متخصص و متعهد برای حوزه فرهنگ و هنر مطرح کرد.

وی خطاب به مؤسسات واجد شرایط تأکید کرد: طرح‌های پیشنهادی را براساس توانایی‌ها و ظرفیت‌های خود متناسب با اولویت‌های ذکر شده، در قالب «طرح نامه» حداکثر تا پایان ساعت اداری روز پنجشنبه، هفتم دی‌ماه جاری به دبیرخانه قرارگاه واقع در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاونت توسعه مدیریت و منابع ارسال کنند.

طاهری گفت: متقاضیان باید در فرصت اعلام شده ضمن ارائه درخواست مکتوب طی نامه‌ای رسمی از مؤسسه به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نسبت به انتخاب و ارائه طرح‌های هنری، فرهنگی، قرآنی و رسانه‌ای با قید اولویت اقدام کنند.‌

انتهای پیام
captcha