اولویت ذهنی جوان سیستان‌و‌بلوچستانی جبران عقب ماندگی‌هاست
کد خبر: 4189450
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان:

اولویت ذهنی جوان سیستان‌و‌بلوچستانی جبران عقب ماندگی‌هاست

رضا شریفی گفت: امروز اولویت ذهنی جوان سیستان‌و‌بلوچستانی توسعه و جبران عقب ماندگی‌هاست لذا باید خروجی جلسات ما پیوست علمی و دانش بنیان توسعه باشد.

رضا شریفی معاون استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان،‌ به نقل از روابط عمومی استانداری، رضا شریفی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان،‌ یکم دی‌ماه، در جریان بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان چابهار اظهار کرد: اگر مصوبات سفر دهه ۸۰ مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به سیستان‌وبلوچستان عملیاتی می‌شد، قطعاً چهره استان تاکنون تغییر کرده بود.
 
وی افزود: مقام معظم رهبری در صحبت اخیرشان در دیدار با جمعی از مردم استان سیستان‌وبلوچستان؛ مشخصا به تنبلی و بی‌توجهی دولت‌ها اشاره کرده که این امر به عملکرد ما و گذشتگان برمی‌گردد بنابراین باید تمام تمرکز خود را به توسعه‌ منطقه اختصاص دهیم، انتظار داریم همه دلسوزان انقلاب اعم از بزرگان، ریش‌سفیدان، معتمدین، جوانان و...، راهکارهایی برای برون رفت از شرایط موجود به سمت شرایط مطلوب ارائه دهند و ما را در این مسیر یاری کنند.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: شاهدیم که در همین ایام نیز در معرض تهاجمی قرار گرفتیم که هدف دشمن از این جنایت به هم ریختن تمرکز اجتماعی موجود در استان سیستان‌وبلوچستان بود، قرار نیست ما همچون دهه ۸۰ در تله عدم انسجام اجتماعی بیفتیم بنابراین باید با هم‌افزایی و تعامل فارغ از مسائل قومی و مذهبی به توسعه دست پیدا کنیم.
 
شریفی اظهار کرد: خوشبختانه مردم استان سیستان‌وبلوچستان به این بلوغ رسیده‌اند که اولویت‌های این استان را به‌درستی می‌دانند و علاوه بر این قدرت و علم عبور از این مسائل را نیز دارند، اولویت ذهنی جوان سیستان‌و‌بلوچستانی امروز توسعه و جبران عقب ماندگی‌هاست لذا باید خروجی جلسات ما پیوست علمی و دانش بنیان توسعه باشد.
 
وی گفت: باید از بخشی‌نگری دوری کنیم و با هم‌افزایی در جهت توسعه استان سیستان‌وبلوچستان تلاش نمائیم، فضای کلی و تیم مدیریتی استان از شمال تا جنوب فارغ از نگاه‌های قومی و مذهبی در جهت توسعه روزافزون سیستان‌وبلوچستان مصمم است.
انتهای پیام
captcha