مسابقات مناظره دانشجویان در یزد به ایستگاه پایانی رسید
کد خبر: 4189402
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

مسابقات مناظره دانشجویان در یزد به ایستگاه پایانی رسید

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویان با حضور 33 تیم، زمان رقابت پایانی و مراسم اختتامیه این مسابقات را اعلام کرد.

احمد افروزیان، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی یزداحمد افروزیان، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد گفت: مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان یزد که با حضور 33 تیم از 9 دانشگاه استان از هشتم آذر شروع شده بود، به ایستگاه پایانی رسید.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات رده‌بندی و نهایی و مراسم اختتامیه در روز یکشنبه، سوم دی ماه در دانشگاه علم و هنر یزد اضافه کرد: این مسابقه با مناظره دو تیم پرواز دانشگاه یزد و رئالیسم دانشگاه میبد با موضوع «حمایت از محیط زیست نیاز به بودجه و تشکیلات دارد، نه فرهنگسازی و رسانه» آغاز و در ادامه دو تیم بینش دانشگاه آزاد و فرهنگیان با تیم اوج دانشگاه یزد در موضوع «بالارفتن سن ازدواج جوانان ریشه فرهنگی - اجتماعی دارد نه اقتصادی» به رقابت می‌پردازند.

افروزیان ادامه داد: پس از مناظره پایانی، مراسم اختتامیه با حضور جمعی از مسئولان استان و اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان برگزار و سه تیم از استان یزد به مسابقات کشوری که بهار 1403 برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات مناظره با شعار «مناظره فرصتی برای یادگیری» در بین دانشجویان برگزار می‌شود، توسعه و تقویت فضای نقد و مطالبه‌گری، تحمل آرای مخالف، تقویت مهارت فن بیان و سخنوری بین دانشجویان را از اهداف این مسابقات بیان کرد.

خبرنگار: اعظم السادات میرجلیلی

انتهای پیام
captcha