مشارکت پرشور مردم در انتخابات مایه عزت آبروی نظام است
کد خبر: 4189323
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

مشارکت پرشور مردم در انتخابات مایه عزت آبروی نظام است

امام جمعه ماهدشت کرج گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی، به کشور مصونیت، عزت و آبروی بین‌المللی می‌بخشد و دوستان شما را خوشحال و دشمنان را ناکام می‌کند.

حجت الاسلام علی رادمرد امام جمعه ماهدشت

حجت‌الاسلام والمسلمین علی رادمرد، امام جمعه ماهدشت، یکم دی ماه در خطبه‌های نمازجمعه ماهدشت کرج  با اشاره به مسئله انتخابات گفت: هر چند دشمن بخواهد با شبهه پراکنی ارزش گذاری و تأثیرگذاری آن را کم کند، اصل حضور در انتخابات نکته‌ای است که باید مورد توجه باشد و به همان میزان ارزش انتخاب اصلح نیز مهم است و انتخاب ما تأثیر مستقیمی در نوع زندگی، اقتصاد، معیشت، فرهنگ و اجتماع ما دارد.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی، به کشور مصونیت، عزت و آبروی بین‌المللی می‌بخشد و دوستان شما را خوشحال و دشمنان را ناکام و بدحال می‌کند. دشمن هم برای کم‌کردن ارزش آن با استفاده از ایجاد شبهه و نارضایتی و … تلاش می‌کند. ممکن است در داخل نیز افرادی در مسیر دشمن حرکت و در مطبوعات وابسته خود یا جریان‌های سیاسی اهداف دشمن را دنبال کنند.

امام جمعه ماهدشت افزود: هر کس که چنین اقدامی انجام دهد به کشور خیانت کرده است. هر یک از شما رأیی دارید که با نگاه به اصلح آن را به صندوق می‌اندازید و این حق شماست، از آن استفاده کنید. اگر هم نقدی بر عملکرد وجود دارد، باید آن را با انتخاب اصلح جبران کرد وگرنه در صورت تحریم و رأی ندادن، نه تنها در اصلاح نقشی ندارید، بلکه در بدتر شدن شرایط هم دخیل هستید.

این مسئول در ادامه ضمن تبریک روز تکریم مادران و همسران شهدا، گفت: زمینه‌سازی برای ظهور امری دفعی نیست، بلکه سلسله‌ای از تغییرات و تحولات بنیانی و ساختاری اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را در بر می‌گیرد که باید توسط انسان‌ها انجام شود.

رادمرد توضیح داد: قرار نیست معجزه‌ای برای مقدمات و شرایط ایجاد شود. روشن است که هر کسی نمی‌تواند این شرایط را محقق سازد و تغییرات را ایجاد کند، بلکه این امر از عهده انسان‌هایی بر می‌آید که با برخورداری از الگوی تربیتی ویژه، توان ایجاد تغییر و تحول اجتماعی را داشته باشند. الگوی تربیتی مناسب برای تربیت انسان‌های زمینه‌ساز ظهور، الگوی «تربیت حماسی» است.

امام جمعه ماهدشت با اشاره به اینکه تربیت حماسی، مربی حماسی می‌خواهد، عنوان کرد: حضرت ام‌البنین (س) الگویی شد برای همه مادران شهدا که به تأسی از ایشان دلیرمردانی را تربیت کردند که در این مقطع از تاریخ توانسته‌اند نقش‌آفرینی کنند و زمینه بقا و استحکام نظامی شدند که زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت (عج) نیز هست.

انتهای پیام
captcha