مسئله محوری دولت توجه به تولید و اشتغال است
کد خبر: 4189265
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
رئیس جمهور

مسئله محوری دولت توجه به تولید و اشتغال است

حجت‌الاسلام رئیسی در نشست توسعه زنجیره‌های ارزش افزوده با حضور فعالان اقتصادی گلستان گفت: در اولویت‌بندی، توجه به تولید و اشتغال، مسئله محوری دولت است.

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور

به گزارش ایکنا از گلستان حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور نشست توسعه زنجیره‌های ارزش افزوده با حضور فعالان اقتصادی گلستان، گفت: مسئولیت سنگینی به عهده ما است باید نگاه تحولی به کار‌ها و ظرفیت‌ها کرده و تلاشمان را مضاعف کنیم و قطعا می‌شود بر کیفیت افزود.

رئیس جمهور با بیان‌اینکه کشور و استان گلستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد، افزود: تأکید من به همه مدیران استفاده از همه ظرفیت‌ها برای افزایش بهره‌وری بوده و ما باید در بهره‌وری دستگاه‌ها، تجدید نظر کنیم.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان‌اینکه فعال کردن بخش خصوصی و تعاونی مهم است، گفت: دولت نباید در اقتصاد، تصدی‌گری کند و باید به بخش خصوصی واگذار شود لذا باید به بخش خصوصی میدان داد و از آن حمایت کرد.

وی با بیان‌اینکه رضایتمندی مردم در کارها بسیار امر مهمی است، افزود: باید بر پرهیز از حاشیه و انجام سریع و با دقت طرح‌ها برای ایجاد رفاه برای مردم و جوانان و جلب رضایت آن‌ها تلاش کنیم.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در گلستان در ادامه گفت: استمرار عملیات علاج بخشی خلیج گرگان، تسریع در راه‌اندازی منطقه آزاد اینچه برون، کریدور ریلی اینچه برون - شاهرود - طبس به بندرعباس و مقابله با ریزگرد‌ها در شمال استان از مطالبات استان است.

همچنین در این جلسه تعدادی از وزرا، معاونان رئیس جمهور و رؤسای سازمان‌ها هم از اقدامات و برنامه‌ها در استان گلستان، گزارشی ارائه و شماری از فعالان اقتصادی نیز پیشنهادات خود را مطرح کردند.

رئیس جمهور در روز دوم سفر به استان گلستان، فردا جمعه دستور آغاز فعالیت منطقه آزاد اینچه برون را صادر و طرح سراسری فیبر نوری در استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام
captcha