جهاددانشگاهی؛ الگویی برای سایر دستگاه‌ها در مباحث علمی
کد خبر: 4188874
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
معاون استانداری فارس مطرح کرد؛

جهاددانشگاهی؛ الگویی برای سایر دستگاه‌ها در مباحث علمی

عبدالعلی کریمی جهاددانشگاهی را یک دستگاه مادر دانست و گفت: این نهاد می‌تواند الگویی برای سایر دستگاه‌ها در مباحث پژوهش و فناوری باشد.

غرفه جهاددانشگاهی، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، عبدالعلی کریمی، معاون توسعه مدیریت و منابع  انسانی استانداری فارس، امروز، 28 آذرماه در جریان بازدید از غرفه جهاددانشگاهی فارس در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان گفت: امسال جهاددانشگاهی فارس با برنامه و کارها و اقدامات بسیار نو و جدیدی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است که از این بابت قدردانی می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه انصافاً جهاددانشگاهی فارس در حوزه سلامت کارهای بسیار تخصصی و خوبی انجام داده است، بیان کرد: یکی از مراکز بسیار مهم ما در امر تحقیق پژوهش و فناوری، جهاددانشگاهی است که می‌تواند الگویی برای سایر دستگاه‌ها باشد و یک دستگاه مادر محسوب می‌شود که می‌تواند خدمات بسیار خوبی ارائه دهد و فعال و پویا حاضر شده است.

کریمی در پایان تأکید کرد: حتماً یک جلسه از کارگروه پژوهش و فناوری استان را با حضور مسئولان و پژوهشگران جهاددانشگاهی برگزار خواهیم تا بتوانیم از ظرفیت آنان در عرصه مباحث تحقیقات سلامت بهره‌مند شویم.

انتهای پیام
captcha