توطئه داخلی هنوز نقطه امید دشمن است
کد خبر: 4188862
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
مشاور عالی فرمانده‌ کل سپاه:

توطئه داخلی هنوز نقطه امید دشمن است

سردار حسین دقیقی گفت: ما ملت مقتدری داریم و امروز هر سلاحی که نیاز داشته باشیم را می‌سازیم، بنابراین هیچ‌کس نمی‌تواند تهدید جنگ خارجی برای ایران داشته باشد اما توطئه داخلی هنوز کنار نرفته و نقطه امید دشمن است.

سردار حسین دقیقی، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران

به گزارش ایکنا از البرز، سردار حسین دقیقی، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران، سه‌شنبه، 28 آذرماه در پنجمین یادواره سرداران و شهدای یگان‌های ویژه فراجا که در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) کرج برگزار شد، گفت: دو نوع مبارزه داریم؛ ضداستبدادی و ضداستعماری که در دوران قبل از انقلاب، مبارزه ضداستبدادی را تجربه کردیم. با اینکه رژیم ستم‌شاهی سر تا پا مسلح و وابسته به آمریکا بود، خداوند آن را در مقابل چشمان ما به خاک ذلت کشاند.

وی افزود: پس از آن مبارزه ضداستعماری و ضدامپریالیسمی آغاز شد، از کودتاها گرفته تا جنگ تحمیلی علیه ایران. در آن دوره مجاهدین خلق بیش از سه میلیون نفر را برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران سازماندهی و تمام توطئه‌ها را اجرا کردند. در جنگ علیه ایران، صدام ۸۳ لشکر را به راه انداخت که با یکی از آنها توانسته بود کویت را بگیرد و در جنگ اوکراین نیز ظرف مدتی کوتاه، استان‌هایی که می‌خواستند را اشغال کردند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه جانفشانی و ازخودگذشتگی رزمندگان، جوانان و شهدا در دوران دفاع مقدس دستاوردهای بسیاری داشت و ایران را بیمه کرد، تصریح کرد: اکنون گزینه نظامی از روی میز حذف شده زیرا ما ملت مقتدری داریم و امروز هر سلاحی که نیاز داشته باشیم را می‌سازیم، بنابراین هیچ‌کس نمی‌تواند تهدید جنگ خارجی برای ایران داشته باشد، اما توطئه داخلی هنوز کنار نرفته و نقطه امید دشمن است.

دقیقی با تأکید بر اینکه ملت مؤلفه اصلی اقتدار ما هستند که در مقابل دشمن ایستاده‌اند، افزود: ما به قله نزدیک هستیم و در تعریف این قله، امام خمینی(ره) می‌فرمایند: اگر در مملکتی ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شود، طمع دشمنان از آن جامعه قطع خواهد شد وگرنه هر روز باید منتظر حادثه ماند. ما موفق شدیم با کمترین هزینه و تلفات، طمع دشمن را از حمله نظامی قطع کنیم.

وی اظهار کرد: ملت ایران رفاه و امنیت می‌خواهد و خط قرمز ما امنیت داخلی ایران است. برخی می‌گویند چرا ایران به جنگ غزه ورود نمی‌کند؟ در پاسخ باید گفت که مقام معظم رهبری، با درایت و نهایت دقت و بدون برخورد احساسی و مقطعی به این مسائل نگاه می‌کنند و چون امنیت ایران و ملتش خط قرمز ماست، هر اقدامی که بخواهیم انجام دهیم، ابتدا ایران باید امن باشد که تأمین امنیت داخلی کشور با پلیس و امنیت در برابر دشمنان خارجی با نیروهای مسلح است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: این زنجیره به هم پیوسته ایران را امن نگه می‌دارد و با وجود اینکه همه تلاش استکبار بر ناامن کردن این کشور است، اما امنیت ما با اقتدار برقرار است. طمع دشمن از نظر اقتصادی و تحریم‌های خردکننده و فشار حداکثری او هنوز تمام نشده است، اما ملت ما به‌ویژه اقشار کم‌درآمدی که در مقابل تورم و گرفتاری‌های اقتصادی به شدت آسیب‌پذیر هستند، مقاومت می‌کنند.

دقیقی با اشاره به اینکه مقاومت ملت ایران در بعد اقتصادی نیز به‌زودی جواب می‌دهد، اظهار کرد:  امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بزرگترین قهرمان مبارزه با استکبار، جهان‌خواران و امپریالیسم هستند. دشمن هنوز ملت ایران و جوانان آن و رهبر معظم انقلاب را نشناخته است؛ همان‌گونه در دوران جنگ تحمیلی که سلاح و مهمات به مقدار کافی در اختیار نداشتیم، در مقابل دشمن ایستادگی کردیم، امروز نیز همچنان با اقتدار ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه دشمن با وجود سناریوها و راهکارهای مختلف نتوانست ایران را به دامان آمریکا بیندازد و با شهادت سردار سلیمانی، یاد او را از ذهن‌ها پاک کند، افزود: دشمن اعلام کرده بود که اگر کوچک‌ترین اقدامی از سوی ایران انجام شود، ۵۲ نقطه فرهنگی این کشور را مورد هدف قرار می‌دهد، اما نتوانست هیچ کاری انجام دهد. با توجه به اینکه مقام معظم رهبری به‌عنوان یک مجتهد و مجاهد فی سبیل الله، از این تهدیدها ترسی ندارند، دستور دادند پایگاه نظامی عین‌الاسد هدف قرار گیرد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه بی‌شک امام زمان(عج) در این شرایط کشور را به حال خود رها نمی‌کند، اظهار کرد: امروز توطئه‌های فرهنگی دشمن به خانواده‌ها و فکر جوانان نفوذ کرده که در چنین شرایطی، جهاد تبیین، رسالت بزرگ همه ماست. در جنگ غزه نیز تئوری امام راحل در خصوص پیروزی خون بر شمشیر بار دیگر اجرا شد و به‌زودی می‌بینیم که چگونه اسرائیل با وجود نیروی هوایی خود در این جنگ با شکست مواجه می‌شود.

انتهای پیام
captcha