«کاظمی آشتیانی» در دامان آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پرورش یافت
کد خبر: 4188827
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

«کاظمی آشتیانی» در دامان آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پرورش یافت

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: دکتر سعید کاظمی آشتیانی فرزند شایسته‌ای بودند که در دامان آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پرورش یافتند و توانستند علی رغم کمبود امکانات مادی با اراده قوی و روحیه جهادی به قله‌های علمی دست یافته و مورد افتخار همگان شوند.

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی کردستان

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: دکتر سعید کاظمی‌ آشتیانی، با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر و با توکل بر خدا که نشئت گرفته از روحیه جهادی بود، توانست حرکت علمی کشور را سرعت بخشیده و ایران عزیز را در تولید و تکثیر سلول‌های بنیادی جنینی در جمع چند کشور مطرح دنیا قرار دهد.

وی تواضع و فروتنی دکتر کاظمی آشتیانی، را بارزترین ویژگی ایشان ذکر کرد و افزود: معرفی این شخصیت‌های علمی و فرهنگی و آشنایی نسل جوان با چنین ویژگی‌هایی یک ضرورت است.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: ویژگی‌های شخصیتی و موفقیت‌ها و اقدامات شایسته دکتر آشتیانی سبب شد تا رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمان‌ها و مناسبت‌های مختلف با اشاره به حرکت، نحوه‌ کار، مدیریت و پیگیری مرحوم به ویژگی‌های متمایزی از این جهادگر فقید اشاره کنند.

وی افزود: چنین شخصیت‌های علمی توانسته‌اند با توکل بر خداوند متعال و با روحیه جهادی در مسیر حرکت انقلاب اسلامی افتخارآفرینی کنند و مورد افتخار مردم، جامعه علمی کشور و رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گیرد.

اسدی بیان کرد: شخصیت‌هایی مانند دکتر کاظمی آشتیانی شمع‌های فروزانی هستند که مسیر حرکت علمی را به سمت تعالی روشنی بخشیدند و بهترین الگو و اسوه برای جوانان و آینده‌سازان کشور هستند.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان با بیان روحیه جهادی دکتر کاظمی آشتیانی گفت: ایشان فرزند شایسته‌ای بودند که در دامان آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پرورش یافتند و توانستند علی رغم کمبود امکانات مادی با اراده قوی و روحیه جهادی به قله‌های علمی دست یافته و مورد افتخار همگان شوند.

انتهای پیام
captcha