نهضت خدمت در دولت سیزدهم رقم خورد
کد خبر: 4188666
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

نهضت خدمت در دولت سیزدهم رقم خورد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: نهضت خدمت در دولت سیزدهم رقم خورد و مقام معظم رهبری نیز مدام در جمع مسئولان بر این قضیه مهم تأکید دارند.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی امروز ۲۷ آذر در مراسم نذر خدمت جمعیت هلال احمر در آرین شهر ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: خداوند را شاکرم که به ما نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را عطا کرد که در سایه آن بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه نهضت خدمت در دولت سیزدهم رقم خورد و مقام معظم رهبری نیز مدام در جمع مسئولان بر این قضیه مهم تأکید دارند، گفت: خدمت به مردم توفیق بزرگی است و دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های نظامی بسیاری داریم که برای آن‌ها در قانون وظایفی مشخص شده به عنوان مثال وظیفه ارتش دفاع از تمامیت ارضی کشور است اما وقتی فرمانده معظم کل قوا به آنان دستور می‌دهند که دراین زمان خدمت به مردم ارج است ما می‌بینیم ارتش جمهوری اسلامی ایران هم پای کار می‌آیند و در حوزه‌‌های عمرانی به مردم خدمت ‌رسانی می‌کنند.

طالبی به خدمات گسترده سپاه به مردم هم اشاره کرد و افزود: وظیفه جمعیت هلال احمر امداد رسانی به مردم است اما در زمانی که می‌بینند ضرورت دارد خدمت مهمتر دیگری به مردم ارائه شود در حوزه‌های عمرانی هم به کمک دولت می‌آیند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات بسیار ارزنده گروه‌های جهادی به مردم، ادامه داد: تشکل‌های مردمی که به کمک دولت می‌آیند نیز حلقه‌های میانی و وصل بین مردم و مسئولین هستند.

وی به دیدار چند روز قبل مجمع مطالبه‌گران استان اشاره کرد و تصریح کرد: مطالبه‌گری واقعی این است که در راستای خدمت به مردم، مطالبات مردمی را جمع‌آوری کرده به مسئولین برسانند و در مقابل اقدامات مسئولان را هم به مردم اعلام کنند.

طالبی بیان کرد: اکنون در دولت سیزدهم ضمن اینکه تحریم‌ها تا سرحد امکان علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال شده و نظام استکبار و استعمار هر کاری توانسته نسبت به ایران انجام داده است اما توانسته‌ایم به توفیقات بزرگی دست پیدا کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه این تحریم در برخی مواقع برای ما نعمت بوده چون اگر این تحریم‌ها نمی‌بود به خیلی از دستاوردها نمی‌رسیدیم، تصریح کرد:در حوزه صنعت هسته‌ای دشمن به طور مرتب خرابکاری کرد و دانشمندان ما را به شهادت رساند اما نتیجه کارشان این شد که اراده و عزم جوانان مؤمن و انقلابی بر این قرار گرفت که جزو چند کشور اول دنیا در این زمینه باشیم.

وی با اشاره به موفقیت و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه صنایع دفاعی و پزشکی هم عنوان کرد: چنانچه در توان و جرأت آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌بود لحظه‌ای غفلت نمی‌ کردند و مطمئن باشید ایران اسلامی را نابود می‌کردند.

طالبی گفت: از بحران‌هایی که دشمنان ایجاد می‌کنند به طور مرتب عبور کرده و در هر بحران، تجربه جدیدی کسب می‌کنیم و کشورمان با مدیریت این بحران‌ها روز به روز قوی‌تر می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اراده مسئولین کشوری، استانی و شهرستان بر این است که نهضت خدمات‌ رسانی به مردم را در دستور کار داشته و اجرایی کنند، گفت: در این راستا شاهد اقدامات بسیار خوبی هستیم؛ در استان خراسان جنوبی سال های سال موضوع راه آهن آرزویی برای مردم شده بود و فکرش را هم نمی‌کردند که در این دولت رقم بخورد اما خوشبختانه عملیات اجرایی آن در دولت سیزدهم آغاز شده و در حال اجراست.

وی افزود: رئیس جمهور هم بر تسریع در اجرای راه‌آهن تأکید کردند و ما هم از زحمات استاندار قدردانی می‌کنیم که شبانه‌روزی پیگیری مسائل استان در مرکز کشور است.

طالبی به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه گازرسانی به نقاط روستایی و مرزی اشاره کرد و ادامه داد: از این نمونه اقدامات بسیار است که در دولت سیزدهم انجام شده و مردم هم قدرشناس هستند و این قدرشناسی را در پایان سال با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شاهد خواهید بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی از تلاش‌های دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو گفت و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای امسال فرمودند که دشمن توپخانه خود را به سمت انتخابات نشانه گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دشمن انتخابات را برای ضربه زدن به امنیت نظام و کاهش مشارکت مردم هدف قرار داده، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجربه کرده‌ایم که مردم ولی فقیه و نظام اسلامی را خیلی دوست دارند و قصور و کوتاهی مسئولان را به حساب نظام نمی‌گذارند لذا با وجود شرایط تحریمی و فشارهای دشمن نظام اسلامی برای خدمت به مردم کم نگذاشته است.

انتهای پیام
captcha