مجاهدت در راه خدا بی‌انتهاست
کد خبر: 4188644
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

مجاهدت در راه خدا بی‌انتهاست

امام جمعه کرمانشاه گفت: مجاهدت در راه خدا بی‌انتهاست و تلاش در راه حق پایان‌ناپذیر است و همانگونه که دیدیم امام خمینی(ره) در سن ۸۰ سالگی انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند و تا ۹۰ سالگی آن را اداره کردند.

حجت‌الاسلام غفوری امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، امام جمعه کرمانشاه امروز در دیدار با اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر با تأکید بر اهمیت و نقش این فریضه در اجتماع، اظهار کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از بین برود حسب فرمایش پیامبر اکرم(ص) اشرار بر جامعه مسلط می‌شوند و دعای اخیار مستجاب نمی‌شود.

وی افزود: نقش انسان‌های مخلص در گسترش و ماندگاری اسلام مهم است و اسلام از ابتدا بر دوش انسان‌های مخلص و بی‌ادعا بوده و به همت همان مجاهدان پیش رفته است.

حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: مجاهدت در راه خدا بی‌انتهاست و تلاش در راه حق پایان‌ناپذیر است و همانگونه که دیدیم امام خمینی(ره) در سن ۸۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران را به ثمر رساند و تا ۹۰ سالگی آن را اداره کرد.

امام جمعه کرمانشاه به ثبت اعمال انسان در عالم بالا اشاره کرد و گفت: نام مجاهدان بسیاری در تاریخ به ثبت رسیده است، اما اجر لحظه به لحظه جهاد آنان در پیشگاه خداوند محفوظ است.

وی اهمیت وفای به عهد را مهم دانست و اظهار کرد: شهدا مصداق حقیقی کسانی هستند که به عهدشان با خدا صادقانه وفا کردند.

انتهای پیام
captcha