نیاز به اراده عملیاتی برای حل مشکلات کشور داریم
کد خبر: 4188206
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
عزیزی:

نیاز به اراده عملیاتی برای حل مشکلات کشور داریم

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات باید دسته‌بندی شوند تا مشخص شود وظیفه هر مسئولی چیست، گفت: با سخنرانی و جلسه مشکلات کشور حل نمی‌شود و نیاز به اراده عملیاتی و اجرایی داریم.

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز، 25 آذرماه در نشست با اعضای اتاق اصناف استان فارس گفت: انتظاری که از خانه اصناف می‌رود دسته‌بندی مشکلات و ارائه آن‌ها با اولویت است تا راهکارهای حل آن نیز از مسیر منطقی، قانونی و صحیح دنبال شود.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم اصناف در رضایتمندی مردم نیز گفت: مشکل یا در قوانین است یا در سوء مدیریت‌ها که هر دو راهکار دارد لذا ابتدا باید این مشکلات دسته‌بندی شوند تا بدانیم وظیفه هر مسئولی چیست و ما به عنوان نماینده مجلس چه اقدامی باید انجام دهیم.

عزیزی تأکید کرد: همان‌گونه که بارها تأکید شده است، با سخنرانی مشکلات کشور و از جمله مشکلات اصناف حل نخواهد شد بلکه باید پس از دسته‌بندی و اولویت‌بندی مسائل، با روحیه عملیاتی و اجرایی این مشکلات را حل و فصل کرد.

یادآور می‌شود، در ابتدای این نشست نیز رؤسای برخی اتحادیه‌ها مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند. لزوم ساماندهی دستفروشان، ساماندهی سامانه‌های متعدد، قوام‌بخشی به اتحادیه‌ها، توجه به ظرفیت‌های اصناف در استان فارس، جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنفی و ... از جمله مسائلی بود که در این نشست توسط روسای اتحادیه‌ها مطرح شد.

 

انتهای پیام
captcha